سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف محموله کالای قاچاق در مریوان

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از توقیف محموله۵ میلیارد ریالی قاچاق در شهرستان مریوان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ جعفر آژنگ گفت:محموله کالای قاچاق که توسط 3 دستگاه خودروی تریلر کانتینردار ترانزیتی در یکی از بنادر جنوبی کشور به مقصد مرز باشماق،بارگیری شده بود شناسایی وکشف شد.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی و بررسی مدارک و اسناد گمرکی و فک پلمب بار خودرو با حضور نماینده گمرک، مشخص شد که محتویات کانتینرها با مدارک گمرکی صادره همخوانی ندارد و به جای مایکروویو قید شده در برگه گمرکی، یخچال ساید بای ساید بارگیری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد:در مدارک گمرکی خودروهای ترانزیتی اول و دوم هرکدام 36 دستگاه ماکروویو و در خودرو سوم همچنین 7 دستگاه ماکروویو و 29 دستگاه ماشین لباسشویی قید شده بود که پس از بازرسی و بازدید خودروها هر کدام حامل 36 دستگاه یخچال فریزر ساید بای ساید به مارک LG ساخت کشور چین مجموعاً به تعداد 108دستگاه بوده که با مشخصات کالایی که در مدارک گمرکی ثبت شده مغایرت داشته است.

سرهنگ آژنگ ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 5 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کردوگفت:در این رابطه 3 نفر دستگیر، وباتشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/م

کشف کالای میلیاردی قاچاق در مریوان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.