سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش باشگاه پرسپولیس به مربیگری برانکو در تیم ملی امید

باشگاه پرسپولیس حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی امید را تکذیب کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گفته می شود برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس یکی از گزینه های هدایت تیم ملی امید است و برخی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصمم هستند که این پیشنهاد را بعد از تایید در جلسه هیئت رئیسه با برانکو در میان بگذارند اما مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرد. 

پندار خمارلو ضمن تکذیب این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برانکو مدتی پیش قرارداد 2 ساله با تیم ما منعقد کرده است، براین اساس حضور این مربی در تیم ملی امید صحت ندارد. خبر حضور برانکو در تیم ملی امید گمانه زنی رسانه هاست و مسئولان فدراسیون فوتبال تاکنون پیشنهادی در این مورد به باشگاه ندادند. 

او درباره اینکه باشگاه پرسپولیس در صورت صحت این پیشنهاد حاضر می شود که برانکو را در اختیار تیم ملی بگذارد، بیان کرد: تا زمانی که نامه رسمی از فدراسیون فوتبال به باشگاه ارسال نشود امکان اظهار نظر در این مورد وجود ندارد. 

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: برانکو علاقمند به تیم پرسپولیس است و با وجود چند پیشنهاد از تیم های ملی کشورهای دیگر حاضر نشد از تیم ما جدا شود. 

انتهای پیام/ 

برانکو گزینه هدایت تیم ملی امید 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.