سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان:

اهدای مجلات آموزشی به دانش‌آموزان سرواک

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان گفت: مجلات آموزشی و فرهنگی به دانش‌آموزان روستای سرواک اهداء شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید محبیان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان گفت:مجلاتی در حوزه کودکان توسط عضو کتابخانه عمومی اعتمادیه به دانش‌آموزان روستای سراوک اهدا شده است.

وی افزود: هدف اصلی از اهدای این مجلات آشنایی بیشتر دانش‌آموزان به ویژه در روستاها و مناطق محروم با فضای کتاب و کتابخوانی است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان بیان کرد:‌ با پیشنهاد خانم سپهری از اعضای کتابخانه و معلم دوره ابتدایی روستای سراوک و همچنین همکاری کتابداران کتابخانه عمومی اعتمادیه، مجلات شماره‌های قبل کتابخانه با توجه به گروه سنی کودکان توسط وی به دانش‌آموزان اهدا شد.

محبیان عدم دسترسی به منابع علمی و همینطور علاقه‌مند بودن دانش‌آموزان به مطالب فرهنگی و سرگرمی مجلات، مهمترین عامل انجام این کار خلاقانه دانست وتاکید کرد: امیدواریم در آینده بتوانیم از ظرفیت بیشتری در این حوزه استفاده کرده و هم در ارتقاء سطح مطالعه جامعه موثر باشیم.

وی با اهمیت به اهدای کتاب، خاطرنشان کرد:‌ چنانچه فرهنگ اهدای کتاب در جامعه رواج پیدا کند گام های مهمی در توسعه کتابخوانی برداشته می شود.

انتهای پیام/ب

اهداء مجلات آموزشی فرهنگی به دانش آموزان روستای سرواک

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.