سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت:

ناصری فرماندار جدید نهاوند شد

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری همدان گفت: براساس تصمیم جدید استان و تغییر فرمانداران در استان آقای مراد ناصری به عنوان فرماندار جدید نهاوند و آقای کریم حمیدوند فرماندار اسبق نهاوند به عنوان سرپرست فرمانداری اسد آباد انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در آئین تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید نهاوند سید سعید شاهرخی اظهار داشت: تغییرات ادامه دارد و سریع است و داریم تیم قوی برای اداره و توسعه بیشتر استان در همه زمینه ها انتخاب می کنیم

وی گفت: ممکن است گزینه هایی را برخی دیگر به هم معرفی کنند ملاک در انتخاب توانمندی و تخصص افرادی است که به رای مردم معتقد، صادق و دولت را قبول داشته باشد.
وی افزود:در روزهای ۱۱ و ۱۵ اردیبهشت رخداد مهمی داریم و میزبان استان های کشور هستیم زیرا صنعت توریسم مبنای اقتصاد بسیاری کشورهای امروز دنیاست.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: در بین کشورهای اسیایی امسال ایران و آن هم همدان میزبان ۳۴ کشور اسیایی به نمایندگی از جمهوری اسلامی است که باید تفاهم نامه های بزرگی بسته شود.

شاهرخی گفت: ما مدیران توسعه گرا می خواهیم زیرا قرار است در همدان دانشگاه گردشگری ایجاد شود.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند هم در مراسم تودیع و معارفه فرماندارن سابق و جدید نهاوند خطاب به مسئولان گفت: مردم را به نظام جمهوری اسلامی امیدواریم کنیم زیراخدمت به مردمی که برای انقلاب فداکاری کردن عبادت و یک فرصت مغتنم است.
وی بیان کرد: مسئولان در مسائل ارزشی و مذهبی الگوی مردم هستند و اگر مسئولان به نماز اول وقت توجه کنند زیر مجموعه هم‌ به این امر مهم توجه می کند و پیرو آن بسیاری از مشکلات حل می شود.
مغیثی افزود: ۳۵ سال در نهاوند بود و تجربه کردم اگر مسئولی فرصت را غنمیت بشمارد و بدنبال پیشرفت شهر باشد چه اصولگرا و چه اصلاح طلب ما مشکلی نداریم و خیلی هم اصلاح طلب و اصوالگرا موثر نیست مهم‌این است که مسئولان دنبال مسائلی که مردم را به نظام بدبین‌می کنند نباشند و به توسعه شهر بیندیشند.
در پایان این مراسم مراد ناصری فرماندار پیشین شهر مهران ایلام به عنوان فرماندار جدید نهاوند معرفی شد و کریم حمیدوند فرماندار سابق نهاوند به عنوان سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد انتخاب شد

انتهای پیام/ص.ف

معرفی فرماندار جدید نهاوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.