سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

545 فرزند یتیم و محسنین زیر پوشش کمیته امداد اسدآباد

رئیس کمیته امداد شهرستان اسدآباد گفت: در حال حاضر 320 فرزند یتیم و 225 فرزند در قالب طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد اسدآباد قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد نایبی‌صفا،رئیس کمیته امداد شهرستان اسدآباد اظهار داشت: 40 نفر از خانواده‌های ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسدآباد در قالب چهارمین کاروان زیارتی در سال جاری به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی هزینه اعزام ایتام را 8 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد و افزود: هزینه این سفر زیارتی از کمک‌های مردمی و خیران تأمین‌شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان اسدآباد با بیان اینکه از ابتدای سال 120 نفر دیگر از مددجویان در قالب 3 کاروان 40 نفری به مشهدالرضا اعزام‌شده‌اند، گفت: کمک به محرومیت‌زدایی و توانمندسازی فرهنگی اقشار محروم و اعزام افرادی که تاکنون موفق به زیارت حرم امام رضا (ع) نشدند از خدمات دیگر کمیته امداد است.

نایبی‌صفا در ادامه یادآور شد: تلاش می‌شود با همکاری خیران در کنار کمیته امداد زمینه زیارت افراد بیشتری از محرومان در شهرستان فراهم شود.

وی گفت: در این سفرها با برگزاری دوره‌های آموزشی مباحثی هم، چون رعایت اخلاق و سبک زندگی اسلامی، ارتقاء سطح مهارت‌های زندگی، تقویت روحیه خودباوری و شاد زیستن، آشنایی با اماکن مذهبی و همچنین اهمیت زیارت به مددجویان ارائه می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر 320 فرزند یتیم و 225 فرزند در قالب طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد اسدآباد قرار دارند، افزود: 2 هزار و 150 حامی در 9 ماه سال جاری 846 میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی به این خانواده‌ها کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/خ

بیش از 500نفر فرزند یتیم و محسنین زیر پوشش کمیته امداد اسدآباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.