سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرح ماجرای فوتبال بانوان در غبار از زبان سرمربی

یک دیدار از لیگ برتر بانوان روز گذشته در حالی برگزار شد که شرایط بد آب و هوایی و گرد و غبار تنفس را برای بازیکنان دشوار کرده بود.

فروزان سلیمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره  دیدار تیم های بانوان استقلال خوزستان و سنندج  و شرایط بد آب و هوایی این دیدار  از سری رقابت های لیگ برتر بانوان بیان کرد: دیدار سنگینی مقابل تیم سنندج داشتیم و موقعیت های 2 تیم بسیار زیاد بود و همین موضوع سبب فشار زیاد به بازیکنان 2 تیم شد.

او افزود: بازی ساعت 10 صبح آغاز شد و در ابتدا هم مشکلی برای برگزاری بازی نبود اما در ادامه و از دقیقه 70 به بعد، گرد و غبار زیاد شد و حتی 2 بازیکن تیم ما به کنار زمین آمدند و پرسیدند آیا بازی لغو می شود ؟ و من به آنها گفتم: این موضوع دست من نیست و مسئولان باید تصمیم بگیرند و البته خودم معتقدم که بازی از دقیقه 70 به بعد باید لغو می شد و طوری برخورد کردندکه انگارما آدم نبودیم. 

سلیمانی افزود: اگر ساعت دیدار تیم های مردان فولاد و پیکان هم 10 صبح بود، به طور قطع بازی برگزار می شد اما به نظر من سلامت بازیکنان از هر موضوعی واجب تر است و فکر می کنم باید از دقیقه 70 به بعد این مسابقه لغو می شد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و کسی به سلامت بازیکنان توجه نکرد.

سرمربی تیم بانوان استقلال خوزستان ادامه داد: متاسفانه می گویند، ما خوزستانی هستیم و به چنین آب و هوایی عادت داریم اما مگر ما به هوای پاک احتیاج نداریم؟ گرد و خاک پدیده ای غیرقابل پیش بینی است  و زمانی که بازی آغاز شد هیچ گونه گرد و خاکی وجود نداشت اما از دقایق 70 به بعد هوا آلوده شد و مسئولان برگزاری می توانستند این مسابقه را در همان دقایق متوقف کنند که متاسفانه این کار صورت نگرفت و همین موضوع باعث شد بازیکن تیم سنندج در پایان بازی دچار تنگی نفس شود که با حضور پزشک در زمین، مشکل به خصوصی رخ نداد.

انتهای پیام/

اظهارات سلیمانی درباره دیدار تیم استقلال خوزستان و سنندج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
زینب
۲۲:۵۳ ۳۰ دی ۱۳۹۶
خدا کنه بذارن خانم ها هم فوتبال بازی کنن