سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش‌نشانان، ساکنان مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی گرفتار شده در دود را نجات دادند

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان از خاموش کردن آتش در پارکینگ مجتمع مسکونی ۵ طبقه در خیابان مخابرات شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد شریعتی اظهار کرد: ساعت 00:12 بامداد امروز با اعلام خبر آتش گرفتن خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی 5 طبقه در خیابان مخابرات به سامانه 125 بلافاصله ستاد فرماندهی اکیپ‌های عملیاتی ایستگاه‌های 6، 18، 16 و 19 به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: آتش سوزی مذکور که یک دستگاه خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی 5 طبقه بود و با توجه تراکم جمعیت در نیمه شب همه ساکنان دچار دود گرفتگی شدند و با توجه به وسعت دود امکان خروج به بیرون را نداشتند و هر لحظه نیز احتمال سرایت آتش و رسیدن شعله به طبقه‌های بالای مجتمع بیشتر می‌شد.

به گفته مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان، با توجه به سرعت حرکت دود و خطرات آن، آتش‌نشانان بلافاصله به دو اکیپ مجزا تقسیم و اکیپ اول با استفاده از دستگاه تنفسی و لباس مقاوم در برابر حریق، جستجو و نجات گرفتارشدگان در دود را آغاز کردند و اکیپ دوم عملیاتی نیز همزمان و با سرعت عمل بالا آتش سوزی را در همان دقایق ابتدایی مهار کردند و از سرایت آتش به نقاط دیگر جلوگیری به عمل آوردند.

شریعتی در پایان با بیان اینکه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته است، گفت: کارشناسان پیشگیری از آتش این سازمان، علت  وقوع این حادثه را در دست بررسی دارند.

 

انتهای پیام/م

 

آتش سوزی خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.