سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش ملی جوش با حضور میهمانان اروپایی در اراک برگزار می‌شود

هجدهمین همایش ملی جوش با حضور میهمانان کشورهای اروپایی در دانشگاه اراک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ هجدهمین همایش ملی جوش با حضور میهمانان ویژه از کشور‌های پرتقال، کرواسی و سوئد در دانشگاه اراک برگزار می‌شود.

نعمت زاده دبیر اجرایی هجدهمین  همایش ملی جوش در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری این  همایش در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: هجدهمین  همایش ملی جوش و بازرسی و هفتمین  همایش ملی آزمایش‌های غیرمخرب به میزبانی دانشگاه اراک و با همکاری دبیرخانه انجمن جوش استان اصفهان، هفدهم و هجدهم بهمن ماه جاری در دانشگاه اراک برگزار می‌شود.

نعمت زاده افزود: این  همایش در جهت اعتلای روابط صنعت و دانشگاه و ارائه دستاورد‌های متخصصین برجسته کشوری و با همکاری صنایع استان و با حضور میهمانان ویژه از کشور‌های پرتقال، کرواسی و سوئد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ۱۵۰ مقاله به دبیرخانه این  همایش ارسال شده که ۶۰ درصد آنها پذیرفته شده است و ۳۸ مقاله پذیرفته شده به صورت سخنرانی و ۳۸ مقاله در قالب پوستر ارائه خواهد شد.

این کنفرانس‌ها با همت انجمن جوشکاری و آزمایش‌های غیرمخرب ایران برگزار می‌شود و هدف آنها ایجاد زمینه همکاری و برقراری ارتباط میان کلیه استادان، پژوهشگران و دست اندرکاران صنعت جوشکاری وآزمایش‌های غیرمخرب است.

انتهای پیام / ج

هجدهمین کنفرانس ملی جوش در اراک برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.