سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداران میلیاردی در دام قانون

فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري دو كلاهبردار خبرداد و گفت: متهمان با اخذ وام و عدم اجرای تهدات بانکی 62 ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار آزادی فرمانده انتظامي استان گفت : ماموران پليس آگاهي استان پس از دريافت شكايتي توسط نماينده حقوقي يكي از بانك‌هاي استان تهران مبني بر اينكه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکتي در زنجان برای خرید ماشین آلات تولیدی تسهیلات بانکی به مبلغ ۲۹ميليارد و۶۴۰ ميليون ریال دريافت مي‌كنند‌.

 وی افزود : در تحقيقات انجام شده مشخص شد متهمان ماشین آلات خریداری شده را به عنوان ضمانت تسهیلات دریافتی در رهن بانک قرار داده ولی متهمان علی رغم عدم تسویه اصل و سود تسهیلات دریافتی که تاکنون معادل ۶۲ميليارد و ۳۳۹ميليون و۱۱۵هزار و ۶۰۰ ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: این افراد بدون اطلاع بانک اقدام به خارج کردن ماشین آلات مورد اشاره از محل شرکت کرده‌اند و موضوع از سوي ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهی استان پيگيري شد.

وی گفت : ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی به اتفاق کارشناسان و نمایندگان بانک به محل شرکت مذكور اعزام و در بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد متهمان اکثر دستگاه‌های مندرج در سند رهنی ماشین آلات که در تاریخ اعطای تسهیلات در رهن بانک قرار گرفته بود را از محل شرکت خارج و اقساط تسهيلات دريافتي را پرداخت نكرده بودند.

سردارآزادي با بيان اينكه متهمان با عدم پرداخت تسهيلات بيش از 62 ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بودند بيان کرد: متهمان دستگير و برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام /ک

دستگیری کلاهبرداران 62 ميلياردي در زنجان

 



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.