سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف انتقال آب دریای خزر

بحث انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی منتفی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی ‌اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی منتفی و در لایحه بودجه نیز ردیفی برای آن در نظر گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه مردم مقابل انتقال طرح آب دریای خزر خواهند ایستاد، گفت: فکر نمی ‌کنم که دولت یا وزارتخانه ‌ای در مقابل چنین مسئله‌ ای برابر مردم قرار گیرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره افزایش مالیات بابیان اینکه افزایش مالیات به نسبت تورم تغییر چندانی نیافته و از ۱۱۶ هزار میلیارد تومان به ۱۲۸ هزار میلیارد تومان رسیده است، افزود: اخذ این مالیات در شرایط کنونی بسیار سخت است.

یوسف نژاد افزود: اگر امکانان جایگزین منابع دیگری به‌ جای مالیات وجود داشت بهتر بود زیرا به گروه‌ های اثرگذار جامعه کمک می ‌شد و از دیگر راهکارها این بود که قیمت نفت را به ۶۰ دلار در بشکه افزایش دهیم و از این طریق ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع تأمین می‌ شد.

وی به فرار مالیاتی اشاره  کرد و گفت: به دولت توصیه‌ شده تا پوشش مالیاتی جدید را بکار گیرند تا گروه‌ های جدید مالیاتی شناسایی شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، شمار طرح های نیمه ‌کاره مازندران را حدود سه هزار طرح اعلام کرد و خواستار برنامه‌ ریزی برای این طرح شد.

انتهای پیام/ م

انتقال آب دریای خزر منتفی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۱۳ ۳۰ دی ۱۳۹۶
با تشکر .سپاااااااااااااااااااااااااااااااااس