سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش فرهنگ کار برای ۳ هزار مددجو مازندرانی

دوره‌ های آموزشی فرهنگ کار و تلاش برای بیش از ۳ هزار مددجو مازندرانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بشیر عالیشاه معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه یکی ازدلایل موفقیت مددجویان، ایجاد اشتغال وآماده سازی شغلی آن‌ ها است، گفت: دوره آموزشی فرهنگ کار و تلاش برای ۳ هزار و ۱۱۹ نفر ازمددجویان آموزش پذیر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران برگزار شد.

وی با بیان اینکه آماده سازی مددجویان به انجام کار و تلاش یکی از راه‌ های توانمند سازی آن‌ها است، افزود: این آموزش‌ها با هدف آشنایی با اهمیت و فضیلت کار و تلاش در آموزه‌های دینی ونقش کار در تکوین شخصیت انسان، کسب آگاهی در خصوص عوامل و موانع توفیق در کسب و کار، آشنایی با اصول مدیریت اقتصاد خانواده و تدبیرمعاش و ایجاداماده سازی شغلی برای انتخاب آگاهانه شغل برای مددجویان اجرا شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: شناسایی توانایی‌ها وعلائق مددجویان برای انتخاب شغل، تحرک وپویایی برای رسیدن به توانمندی فرهنگی و اقتصادی، انجام کارآفرینی توسط افراد مستعد آموزش پذیر در بین مددجویان از دیگر اهداف این دوره آموزشی بوده است.

عالیشاه افزود: محور‌های آموزش عمومی این دوره‌ ها شامل  ترویج و تشویق فرهنگ کار و تلاش، اهمیت کار و تلاش درآموز‌های دینی ‏، نقش کسب روزی حلال در زندگی، تدبیر وآینده نگری‏، خودباوری و اعتماد به نفس بوده است.

انتهای پیام/ م

دوره‌ های آموزشی فرهنگ کار و تلاش برای مددجویان مازندرانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.