سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ٣ سالن ورزشی چند منظوره در خراسان رضوی

٣ سالن ورزشی چند منظوره با اعتباری بالغ بَر دو میلیاردو ۸۹۰ میلیون تومان در خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سالن‌های ورزشی روستای کنه بیست با مساحت هزار و ٧٠٠ متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان، سالن ورزشی شهدای گوارشک با مساحت هزار و ١٠٠ متر مربع با اعتبار ۹۳۰ میلیون تومان و سالن ورزشی چند منظوره روستای پایین ده با مساحت ۶۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بَر ۶۲۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به توسعه روستایی دارد و در مسیر عمران روستا‌های استان خراسان رضوی، کار‌های خوبی انجام شده است هر چند با ایده آل فاصله داریم.

وی افزود : آبادانی روستا‌ها و رسیدگی به مسائل آن‌ها از اهداف مهم انقلاب و دولت‌ها است .

رشیدیان ادامه داد: اگر هدف این است که جمعیت روستا‌ها که نقش مهمی در تولید دارند را حفظ کنیم باید شرایط زیست در روستا‌ها را ارتقا دهیم .

استاندار خراسان رضوی گفت : هم اکنون با اقداماتی که انجام شده است همه روستا‌های خراسان رضوی که بالای ۱۰ خانوارهستند، برق دارند.

وی ادامه داد: وضعیت گاز رسانی به روستا‌ها هم از ۵۶ درصد سال ۹۲ به بیش از ۷۸ درصد رسیده است و تا سال آینده به بالای ۹۰ درصد می‌رسد.

رشیدیان با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال در روستا‌ها گفت: به این منظور تسهیلات ارزان قیمت با سود چهار درصد برای مرزنشینان و ۶ درصد برای روستا‌های غیر مرزنشین اعطا می‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت:: برای امسال ۴۰۰ میلیارد ریال طرح‌های اقتصادی روستایی در خراسان رضوی مصوب شده است.

انتهای پیام // م. ا.

 


همه روستا‌های خراسان رضوی که بالای ۱۰ خانوارهستند، برق دارند

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.