سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز؛

ایجاد توسعه پایدار شهری و حفظ پاکیزگی هوا

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندشهرداری تبریز گفت:همواره درتلاش توسعه جنگل‌کاری و وسعت درختان اطراف مرکزدفن وبازیافت بوده ایم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علیرضا اصغری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز،در راستای ایجاد توسعه پایدار شهری و حفظ پاکیزگی هوا و جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه ای در مرکز دفن فنی مهندسی سازمان مدیریت پسماند، همواره در تلاش توسعه جنگل‌کاری و وسعت درختان اطراف مرکز دفن بوده ایم که تاکنون حدود ۳۰ هکتار و به تعداد ۱۸ هزار اصله درخت در اطراف مرکز دفن کاشته شده است. 

وی با اشاره به مناسبت روز هوای پاک ضمن تاکید بر تمیز بودن شهر تبریز،اظهار داشت: مشارکت شهروندان در پاکیزه سازی محیط شهری و زیباسازی منظر شهری موجب گردیده تبریز طی سالهای متوالی عنوان شهر تمیز را به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به پوشش روزانه و دفن اصولی پسماندهای شهری به منظور جلوگیری از انتشار آلاینده ها، افزود: طی بازدیدی که با مدیر کل محترم منابع طبیعی استان از مرکز دفن فنی مهندسی داشته ایم، مقرر گردیده تا فضای سبز و محدوده جنگلکاری مرکز دفن ۴۵۰ هکتار وسعت داده شود و تحویل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز قرار گیرد.

اصغری در پایان با اشاره به فعالیت مداوم و شبانه روزی تصفیه خانه شیرابه مرکز دفن تبریز، گفت: تصفیه خانه شیرابه مرکز دفن روزانه ۵۰ مترمکعب آب تصفیه شده شیرابه با خروجی COD زیر ۱۰۰ و مطابق با استاندارد آبیاری مصرف در فضای سبز و کشاورزی میباشد که از طریق آبیاری قطره ای به درختان اطراف مرکز دفن منتقل میشود.

انتهای پیام/خ

توسعه فضای سبز مرکز دفن در راستای ایجاد توسعه پایدار شهری و حفظ پاکیزگی هوا

برچسب ها: پسماند ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.