سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت بیرجند مطرح کرد:

وابستگی جهان اسلام،خواسته استکبار

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه وابستگی جهان اسلام،خواسته استکبار است،گفت:در داخل کشور نیز باید مراقب باشیم وقت مردم و مسئولان به حواشی ساخته و پرداخته دشمن،گرفته نشود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حجت الاسلام نصیرایی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه وابستگی جهان اسلام،خواسته استکبار است،گفت:در داخل کشور نیز باید مراقب باشیم امور فرعی جای امور اصلی را نگیرد و وقت مردم و مسئولان به حواشی ساخته و پرداخته دشمن، گرفته نشود.


وی افزود:آمریکا،انگلیس و صهیونیست ها که خود تروریست پرورند اکنون مدعی مبارزه با تروریسم شده اند و ایران را متهم به حمایت از تروریست می کنند و متأسفانه عده ای نیز در داخل به دنبال بزک کردن آمریکا هستند اما باید بدانند آمریکا هرگز مدافع حقوق بشر نبوده است.


حجت الاسلام نصیرایی گفت:همانطور که از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده ایم می توانیم با اتکا به ایمان و توان داخلی،بدون وابستگی به شرق و غرب موفق شویم،در جنگ نرم نیز می توانیم با اتکا به جوانان و نیروی ایمان به پیروزی برسیم.


امام جمعه موقت بیرجند جمهوری اسلامی ایران را بهترین الگو برای سایر کشورهای اسلامی برشمرد و افزود:باید همگرایی،محبت و اتحاد را در جهان اسلام تقویت کنیم و با نگاه جهادی و انقلابی برای رفع مسائل امت اسلامی تلاش کنیم.


وی با بیان اینکه استکبار با ابزارهای مختلف از جمله جنگ نرم،ذهن جامعه و نخبگان اسلامی را به مسائل حاشیه ای معطوف کرده است،گفت:مسئله فلسطین یکی از اساسی ترین موضوعات جهان اسلام است که استکبار در تلاش است تا این مسئله به فراموشی سپرده شود.


حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجالس کشورهای اسلامی افزود:در فرمایشات ایشان لزوم توجه جهان اسلام به مسائل اصلی خود،به ویژه مسئله وحدت امت های اسلامی کاملا مشخص است اما با وجود امکانات و فرصت های خدادای،وضعیت کشورهای اسلامی،آن گونه که باید،مطلوب نیست.


امام جمعه موقت بیرجند همچنین سالروز ولادت حضرت زینب (س) را گرامی داشت و این روز را به همه پرستاران تبریگ گفت و تأکید کرد:آن حضرت،الگویی تمام عیار در همه ابعاد از جمله سیاسی،فرهنگی و اجتماعی برای همه است.
انتهای پیام/غ


وحدت،مهم ترین مسئله جهان اسلام در شرایط کنونی است

برچسب ها: نماز جمعه ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.