سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه؛

مسلمانان باید با آموزه های دینی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز امریکا از قدرت گرفتن ایران اسلامی ناراحت است و در مقابل عظمت کشورمان احساس ناتوانی می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه  گفت: امریکا از شدت ناراحتی ما را تحریم می کند اما ما با ایمان به خدا در مقابل آن می ایستیم.

وی افزود: سیدالشهدا به همه ما درس مقاومت و آزادگی داد و مسلمانان امروز با این آموزه های دینی در مقابل امریکا و استکبار جهانی ایستادگی می کنند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایش های مقام معظم رهبری در دیدار با مهمانان اجلاس بین المجالس، عنوان کرد: یکی از گرفتاری های جهان این است که سازمان ملل و دیگر کشورها تنها جنایت ها را محکوم می کنند در حالی که باید با صراحت حرف ها را زد.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با تسلیت جان باختن سرنشینان کشتی سانچی گفت: این ملوانان برای ایران اسلامی به سفر رفته بودند که امیدواریم خداوند بر درجات آنان بیافزاید.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن 29 دی ماه روز محیط زیست یادآور شد: باید تا آنجایی که می توانیم در حفظ محیط زیست تلاش کنیم زیرا دسترسی به هوای پاک و محیط زیست نیاز جدی امروز است.

انتهای پیام/ز

 

امریکا از شدت ناراحتی ما را تحریم می کند

برچسب ها: نفتکش ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.