سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و گلنگ زنی ۱۰۰ باب خانه مددجویی در دنا

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۵۰ باب خانه مددجویان بهزیستی در شهرستان دنا بهره برداری و کار ساخت ۵۰ باب نیز آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج؛رئیس بهزیستی شهرستان دنا اعتبار لازم برایساخت این ۱۰۰ باب خانه را افزون بر ۲۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: اجرای طرح‌های خود اشتغالی از دیگر برنامه‌های این نهاد در زمینه صنایع دستی و کشاورزی است.

اسدالله برگریزان با بیان اینکه خدمت به خانواده معلولان نعمتی برای مسئولان است، بیان کرد: امروز خانواده‌های معلولان و به ویژه مراقبان آنان زحمات زیادی را متحمل می‌شوند، خدمت کردن به این خانواده‌ها خود یک عبادت است.

رئیس بهزیستی شهرستان دنا به حمایت از معلولان و سهمیه سه درصدی آنان در استخدام‌های ادارات اشاره کرد و افزود: متاسفانه در حالیکه قانون یک قانون کشوری است و ضمانت اجرایی دارد، حمایت از معلولان مورد حمایت قرار نمیگیرد.

اسدالله برگریزان نواختن زنگ انقلاب، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری همایش غذا‌های محلی و سالم دیدار خردسالان با مسئولان را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و افزود: اجرای ۱۰ برنامه شاخص از مهمترین برنامه‌های در دستور کار این نهاد است.  

انتهای پیام/د

افتتاح و گلنگ زنی ۱۰۰ باب خانه مددجویی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.