سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت تهران :

ایران کلکسیونی از انواع توطئه‌های دشمنان

امام جمعه موقت تهران گفت: ایران ۴۰ سال گذشته کلکسیونی از انواع توطئه‌ها بود و مردم آمل در خنثی کردن فتنه امسال از شهر‌های شاخص و انقلابی بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران صبح امروز در جمع مردم شهرستان آمل در آستانه سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۱۳۶۰، گفت: آمل شهر بزرگ در عرصه‌های مختلف شهادت‌طلبی، دشمن‌ستیزی، فقاهت، اندیشه، سیاست و دیانت است و نه تنها شهر هزار سنگر بلکه شهر هزاران سنگر است.

وی افزود: مردم آمل خالق حماسه بزرگ و ماندگار سال ۱۳۶۰ هستند که در حماسه اسلامی جنگل با بصیرت اقدام به موقع داشتند.

امام جمعه موقت تهران با اعلام اینکه در سال ۱۳۶۰ کمونیست‌های ضد خلق در آمل به نتیجه‌ای رسیدند که غیرقابل انکار است، گفت: فیلم‌ها و مستند‌های فراوانی باید در راه معرفی این حماسه به همه مردم و نسل‌های آینده ساخته شود.

آیت‌الله خاتمی افزود: افتخارآفرینان این حماسه دهنه سلاح دشمن را به دهان گرفتند، ولی اهانت به امام راحل را نپذیرفتند و زیر بار آن نرفتند تا با بدترین شکل به شهادت رسیدند.

وی گفت: مردم آمل در فتنه امسال از شهر‌های شاخص و انقلابی بودند که در روز‌های نخست آن‌ها را خفه کرده و افتخارآفرینی داشتند.

آیت‌الله خاتمی به اغتشاشات اخیر در کشور نیز اشاره کرد و گفت: آن‌ها در فتنه اخیر می‌خواستند نقشه‌های بر باد رفته سال ۱۳۷۸ و سال ۱۳۸۸ را به نتیجه برسانند و طراحان آن سرویس‌های جاسوسی استکبار و غرب بودند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها می‌خواستند با ایجاد فتنه تا ۲۲ بهمن اقدامات جدیدی را در ایران انجام دهند، افزود: افکار و خیالات باطل آن‌ها از بین رفته و تیر آن‌ها به سنگ خورد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: حساب معترضان از حساب اغتشاش‌گران جدا است، زیرا فتنه‌گران خائنان به ملت هستند، ولی معترضان حق خود را می‌خواهند و نمی‌گذارند ضد انقلاب‌ها با سوءاستفاده موج‌سواری کنند.

آیت‌الله خاتمی افزود: هر ایرانی خود را در کشور پاسدار ایران می‌بیند هر چند باید بدانیم منافقان داعشی‌های ایران هستند و ۱۷ هزار نفر از اقشار مختلف مردم را وحشیانه‌ترین از بین بردند.

وی با تأکید بر اینکه مردم شهیدپرور این دیار پس از ۴۰ سال گذشت و تحمل مشکلات فراوان سرو قامت ایستادند و پای انقلاب جان خود را می‎دهند، گفت: مسؤولان کشور خود را خدمتگذار مردم بدانند هر چند مردم کشورمان هم علاقمند خادمان خود هستند و به آن‌ها وفادارند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسؤولان کشور باید بدانند سال اقتصاد مقاومتی در حال پایان است و خودشان را بسنجند تا بدانند دست به چه کار‌هایی زدند، گفت: مردم بیشتر از داشتن زندگی آبرومندانه چیز دیگری نمی‌خواهند البته وضع زندگی و معیشتی مردم خوب نیست و برخی کارگران هم چندین ماه حقوق ماه‌های گذشته خود را دریافت نکردند.

انتهای پیام/ آ.

مردم آمل موفق در خنثی کردن فتنه امریکایی

برچسب ها: فتنه 88 ، آشوب 96
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
م
۰۶:۲۱ ۳۰ دی ۱۳۹۶
لعنت بر دشمنان اسلام و ایران