سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستمالچی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

جنگ عربستان علیه یمن هیچ منفعتی برای این کشور ندارد/ مقاومت، سعودی‌ها را به زانو در می‌آورد

سفیر پیشین ایران در لبنان گفت: بی‌تردید جنگ عربستان علیه یمن هیچ منفعتی برای آنها نخواهد داشت و در نهایت سعودی‌ها با مقاومت مردم یمن، به زانو در خواهند آمد.

احمد دستمالچی سفیر پیشین ایران در لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پاسخ موشکی یمن به عربستان، اظهار کرد: به دنبال ظلمی که سعودی‌ها در چند سال اخیر به یمن روا داشتند، یمنی‌ها استراتژی مقاومت را به اجرا درآوردند.

وی افزود: پیش از این یمنی‌ها قصد نداشتند دامنه تنش و بحران را گسترش دهند اما از آنجایی که سعودی‌ها اصرار به ادامه جنگ دارند، یمنی‌ها هم از استراتژی بازدارند استفاده کردند.

دستمالچی یادآور شد: در برابر بمباران مراکز مردمی، بیمارستان‌ها و کشتار مردم، یمنی‌ها با به کارگیری استراتژی بازدارنده، مراکز حساس نظامی - سیاسی سعودی‌ها را مورد اصابت موشک قرار دادند.

سفیر پیشین ایران در لبنان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پایان دهنده جنگ عربستان و یمن چه کسی است، تصریح کرد: بی‌تردید مقاومت مردم یمن و رشادت بی‌نظیر آنها باعث پایان یافتن این جنگ ظالمانه خواهد شد چرا که سعودی‌ها توان ایستادگی در برابر هزینه‌های سنگین جنگ یمن را ندارند.

وی گفت: سعودی‌ها به پایان خط رسیدند و بی‌تردید این جنگ هیچ منفعتی برای آنها نخواهد داشت، کما اینکه تاکنون هم نداشته است در نهایت سعودی‌ها با مقاومت مردم یمن، به زانو در خواهند آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان سعودی ، یمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.