سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجموعه گردشگری؛

تکمیل پارک شاپوری تا پایان سال

رئیس شورای شهر خرم‌آباد از تکمیل پارک شاپوری تا پایان سال و توسعه این مجموعه گردشگری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اردشیر دریکوندرئیس شورای شهر خرم‌آباد به آخرین وضعیت پارک شاپوری این شهر اشاره و بیان کرد: متولی احداث و تکمیل پارک شاپوری خرم‌آباد سازمان همیاری شهرداری است و تاکنون بر اساس منابعی که در اختیار گرفته تکمیل این پارک نیز جلو رفته است.

وی افزود: در پارک شاپوری یکسری اختلافات و مشکلات با برخی ادارات از جمله با اداره آب داریم که در حال پیگیری برای رفع مشکلات موجود هستیم.

ئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت:پارک شاپوری در ادامه طرح جاده ساحلی فرودگاه خرم‌آباد به مرکز شهر قرار گرفته و از این رو می‌تواند در زیباسازی این مسیر گردشگر پذیر بسیار مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت پارک شاپوری و ایجاد فضای سبز مناسب در جنوب شهر به دنبال توسعه این پارک هستیم تا اهالی این منطقه که در حال حاضر فضای سبز و پارک مناسبی برای آن‌ها وجود ندارد در آینده بتوانند از این ظرفیت گردشگری به خوبی استفاده کنند.

دریکوند خاطرنشان کرد: تا کنون ۹۰ درصد از طرح اولیه پارک شاپوری انجام شده و پیش‌بینی می‌شود برای عید امسال شاهد بهره‌برداری از این مجموعه گردشگری باشیم.

انتهای پیام/م

تکمیل پارک شاپوری

برچسب ها: گردشگری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.