سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود سامانه بارشی در استان اصفهان

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:از اواخر روز جمعه سامانه بارشی به استان وارد می‌شود و فعالیت خود را به شکل بارش برف و باران از نواحی غربی آغاز می‌کند و در روز شنبه در اکثر نقاط استان اصفهان شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش  اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار تا روز جمعه در استان است که بر این اساس در اکثر نقاط استان اصفهان آسمان به صورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از اواخر روز جمعه سامانه بارشی به استان وارد می‌شود و فعالیت خود را به شکل بارش برف و باران از نواحی غربی آغاز می‌کند و در روز شنبه در اکثر نقاط استان اصفهان شاهد بارش برف و باران خواهیم بود، این سامانه ناپایدار تا اواسط روز یکشنبه از استان خارج می‌شود و اوج فعالیت این سامانه بارشی در مناطق غرب و جنوب خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان در خصوص روند دمای هوای استان اصفهان، بیان کرد:  دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در  اکثر مناطق استان ۲ تا ۳ درجه افزایش خواهد داشت.

خدابخش درباره بیشینه و کمینه دما در اصفهان گفت: دمای هوای بیشینه در اصفهان 12 و کمینه هوا به 2 درجه سانتی‌گراد زیر صفر خواهد رسید.

وی به گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: گرم‌ترین مناطق استان خور و بیابانک با 16 درجه سانتی‌گراد و خنک‌ترین قسمت بوئین میان‌دشت با دمای 6 درجه منهای صفر است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: با ورود سامانه ناپایدار به استان اصفهان برای اوایل هفته بعد هوای پاک برای اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.