سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهادی: به احترام خانواده کشته شدگان سانچی شادی نکردم

مهاجم گسترش فولاد تبریز گفت: پیش از بازی تصمیم گرفته بودم برای احترام به خانواده کشته شدگان کشتی سانچی پس از گلزنی خوشحالی نکنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل فرهادی درباره تساوی پرسپولیس و گسترش فولاد در هفته بیستم لیگ برتر بیان کرد:بازی بسیار سختی بود.پرسپولیس بهترین تیم ایران و صدرنشین است و طرفداران زیادی دارد.می دانستیم بازی سختی داریم و یک امتیاز  گرفتیم اما می‌توانستیم برنده شویم که متاسفانه در وقت‌های اضافی گل تساوی را خوردیم.خدا را شکر می‌کنم که با امتیاز از تهران خارج شدیم.

فرهادی درباره دلیل خوشحالی نکردنش پس از به ثمر رساندن گل به پرسپولیس گفت: پیش از اینکه به ورزشگاه آزادی بیایم با توجه به اینکه در این ورزشگاه تاکنون گل نزده بودم تصمیم گرفتم اگر گل زدم به احترام کشته‌شدگان کشتی سانچی خوشحالی نکنم.

او درمورد اینکه آیا با توجه به ۳۵ ساله بودنش تصور می کرد به پرسپولیس گل بزند، گفت: سن و سال در فوتبال اهمیتی ندارد. "کازویوشی میورا" اکنون با ۵۱ سال به تازگی قراردادش را تمدید کرد. تمام تیم های ایرانی محور بازیکنان باتجربه می چرخند.  لطف خدا شامل حال من شد و توانستم در یک بازی بزرگ گل بزنم.

او درباره اظهارات فرشاد فلاحت زاده مبنی بر اینکه گسترش فولاد باید با اختلاف ۳ گل به پیروزی می رسید، تصریح کرد:‌موقعیت‌های زیادی داشتیم و در حمله خوب کار کردیم. اگر بیشتر دقت می‌کردیم می‌توانستیم برنده از بازی خارج شویم. البته پرسپولیس هم موقعیت‌های خوبی داشت اما در پایان هر دو تیم یک امتیاز گرفتند.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد درمورد داوری این بازی گفت: چیز خاصی از داوری ندیدم و کارشناسان باید در این باره صحبت کنند. پرسپولیسی‌ها به این دلیل ناراحت بودند که در خانه و مقابل هوادارانشان بازی می‌کردند و اینگونه حرف‌ها طبیعی است.

انتهای پیام/

اظهارات اسماعیل فرهادی درباره دیدار پرسپولیس- گسترش فولاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.