سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: هفته هاست از داوری ضربه می‌خوریم/ اعتراض بازیکنان گسترش به داور مسخره است

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: هفته هاست از داوری ضربه می خوریم و کسی هم به این موضوع رسیدگی نمی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید جلال حسینی درباره توقف پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه آزادی بیان کرد: اصلا نباید درباره فوتبال صحبت کنیم چراکه فوتبالی ندیدیم. تیم حریف فقط زیر توپ می‌زد و به همین دلیل نمی‌توانیم درباره فوتبال صحبت کنیم، اما در مورد داوری می‌توانیم صحبت کنیم که هفته هاست از آن ضربه می‌خوریم و کسی نیست که بررسی کند.

حسینی ادامه داد: صحنه‌ای که داور به من کارت داد ببینید. دستم را جلوی صورتم گرفتم که پای حریف به آن نخورد، اما داور می‌گوید می‌خواستی توپ را با دست ببری. به او گفتم اگر خطا گرفتی که آن هم‌اشتباه است چرا دیگر کارت می‌دهی؟

او درباره اینکه پرسپولیس باز هم در وقت اضافی به گل رسید، بیان کرد: گفتم نباید در مورد فوتبال صحبت کنیم. وقتی تیم حریف مدام زیر توپ می‌زند انتظار دارید چه کاری انجام دهیم؟

کاپیتان پرسپولیس درمورد داوری‌های جهت دار علیه این تیم تصریح کرد: هفته هاست از داوری ضربه می‌خوریم. لحظه‌ای که می‌خواستیم به زمین بیاییم داور به من گفت: چرا آسیتن بلند پوشیده‌ای که گفتم در جلسه هماهنگی اعلام کردند مشکلی ندارد، اما او گفت: آن جلسه به من ربطی ندارد چراکه قانونگذار هستم و باید بگویم چه لباسی بپوشید.

حسینی درباره اعتراض بازیکنان گسترش فولاد به داوری گفت: این دیگر مسخره است. تیمی که فوتبال بازی نمی‌کند و مدام زیر توپ می‌زند چرا باید به داور اعتراض کند.

انتهای پیام/

اظهارات سید جلال حسینی درباره دیدار پرسپولیس- گسترش فولاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
امیر اس اس
۲۲:۱۴ ۲۸ دی ۱۳۹۶
بروبابا پرسپولیسی تواین بازی خب همه دیدن ۹۰دقیقه داور هواتونو داشت.