سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توان صنعت نفت آبادان را برای جام حذفی و استقلال گذاشته‌ایم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به دلیل فشردگی بازی‌ها مجبوریم به چند بازیکن استراحت بدهیم و بیشترین توان‌مان را برای جام حذفی گذاشته ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فراز کمالوند پس از شکست 2 بر یک  تیمش مقابل ذوب‌آهن، اظهار داشت: به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم، آن‌ها در نیم‌فصل دوم آماده‌ترین تیم لیگ هستند.

وی افزود: در نیمه اول موقعیت ندادیم، اما در نیمه دوم زمانی که 10 نفره شدیم گل را دریافت کردیم و جلو کشیدیم که گل مساوی را بزنیم که گل دوم را خوردیم.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: ما به دلیل فشردگی بازی‌ها مجبوریم به چند بازیکن استراحت بدهیم و بیشترین توان‌مان را برای جام حذفی گذاشته بودیم؛ 5 بهمن تا 18 بهمن باید 4 مسابقه برگزار کنیم و سپیدرود، فولاد و استقلال حریفان آینده ما هستند و به اجبار باید استراحت دهیم.

وی در مورد اینکه آیا به سهمیه هم در لیگ فکر می‌کنید یا خیر، پاسخ داد: امکان سهمیه گرفتن در لیگ برای ما وجود ندارد و باید واقع‌گرا باشیم، چون توان جنگیدن در هر دو جبهه لیگ و جام حذفی را نداریم؛ پرسپولیس، استقلال، ذوب‌اهن و پارس جنوبی مدعیان لیگ محسوب می‌شوند.

کمالوند تاکید کرد: اگر خدایی ناکرده در جام حذفی مقابل استقلال به نتیجه نرسیم، ادامه لیگ را با قدرت ادامه می‌دهیم و دیدار با استقلال یک بازی نهایی برای ما است چرا که برنده این بازی امید زیادی به قهرمانی دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اول فصل به هواداران آبادانی قول داده بودم که رتبه ما تک رقمی خواهد شد و اگر در جام حذفی هم شگفتی‌ساز شویم که چه بهتر.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.