سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری تهران در هفته ای که گذشت؛

تصویب طرح جدید ترافیک سال ۱۳۹۷ از سوی شورای حمل و نقل/واكنش شهرداری به زير آوار ماندن يک شهروند در ميدان جانبازان

مهمترین اخبار و رویدادهای شهرداری تهران از بیست و سوم تا بیست و هشتم دی ماه را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهرداری تهران در هفته ای که گذشت، شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

شهرداری تهران 52 هزار میلیارد بدهی دارد/ دنبال "ماست‌مالی" بدهی دولت به شهرداری نیستم

محمد علی نجفی شهردار تهران گفت:مجموع بدهی ثبت شده، ثبت نشده قطعی و احتمالی ۵۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است، یعنی سه برابر بودجه سال ۹۶ ، این در حالی است که بودجه سال ۹۶ هم صد در صد محقق نشده است.

 

قول شهردار برای رفع مشکل آلودگی هوا با تزریق 7 هزار میلیارد تومان به بودجه

محمد علی نجفی شهردار تهران به موضوع پیشنهاد افزایش بودجه متروی تهران و مقابله با زلزله به مجلس اشاره کرد و گفت: پیشنهاد افزایش بودجه مقابله با آلودگی هوا نیز ارائه شده که اگر در مدت ۵ سال بیش از ۷ هزار میلیارد تومان به این امر تخصیص داده شود شهرداری تهران به طور تضمینی این مشکل را حل خواهد کرد.

 

نباید اتوبان از پادگان جی عبور می کرد/ قرارداد با خاتم برای شهرداری بهتر از بخش خصوصی است

پیروز حناچی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت:قرارداد با خاتم برای شهرداری بهتر از بخش خصوصی است چرا که برای پیمانکاران خصوصی باید حق پیگیری حقوقی قائل شویم اما وقتی با قرارگاه کار می‌کنیم می‌توانیم درخواست کنیم پروژه متوقف شود و به اولویت‌ دیگری پرداخته شود.

 

تخفیف محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار

عبدالحسین رحیمی مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از اجرای طرح تخفیفات برای مصرف کنندگان تا 35 درصد و تخفیف گسترده تر در بهمن ماه  در میادین و بازارهای این سازمان خبر داد. 

 

افتتاح خط 6 و 7 مترو در سال آینده

محسن پور سیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:خط 7 مترو به دلیل مشکلات فنی و ایمنی در گذشته تعطیل شد و اکنون در تلاش هستیم‌ تا در سال 97 خط 6 و 7 را به طور کامل افتتاح کنیم‌.

 

تسویه‌ حساب طلبکاران کمتر از 500 میلیون تومان شهرداری تا پایان سال

سمیع الله حسینی مکارم معاون مالی شهرداری تهران‌ گفت: مطالبات‌ پیمانکارانی‌ که کمتر از 500 میلیون تومان از شهرداری طلب دارند تا پایان سال 96 پرداخت خواهد شد.

 

توضیحات حناچی در مورد اخذ عوارض تردد از بزرگراه‌های پایتخت توسط شهرداری تهران

پیروز حناچی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد سوء تفاهم‌های ایجاد شده پیرامون اخذ عوارض تردد از بزرگراه‌های پایتخت گفت:طرح این موارد همه در حد پیشنهاد بوده و اجرایی شدن آن مستلزم موافقت دستگاه‌های ذی مدخل و همچنین بررسی‌های جامع است.

 

 

واكنش شهرداری به زير آوار ماندن يک شهروند در ميدان جانبازان

روابط عمومی شهرداری منطقه 18 تهران ضمن ابراز تاسف از وقوع حادثه زير آوار ماندن يک شهروند در ميدان جانبازان، اعلام کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده اصل موضوع با آن چه در فضا‌های مجازی و سایت‌های خبری منعکس شده متفاوت است و از همین رو از رسانه‌ها و مردم خواهشمندیم با اندکی خویشتنداری ماجرا را دنبال کنند.

 

شورای حمل و نقل، طرح جدید ترافیک سال ۱۳۹۷ را تصویب کرد

سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری تهران با صدور اطلاعيه ای اعلام کرد که به دنبال برخی سوالات و ابهامات به وجود آمده درخصوص طرح ترافيک سال ۱۳۹۷ به اطلاع عموم شهروندان میرساند که شورای حمل و نقل و ترافيک شهر تهران با بررسی همه جوانب طرح، به اتفاق آراء٬ طرح جديد ترافيک برای سال ۱۳۹۷ را تصويب کرده و بدين ترتيب گام مهمی در مسير تصويب اين طرح در مراجع قانونی برداشته شده است.

 

مدیران شهری مایل به حفظ ظرفیت‌های طبیعی فرحزاد هستند/ رود دره‌ها معطل تعارض‌ بین مالکان‌ و مسئولان شهر

مهدی حجت معاون معماری و شهرسازی‌ شهرداری تهران با بیان اینکه رود دره‌های شمال تهران از جمله فرحزاد‌ در سال‌های گذشته بلاتکلیف‌ بوده است، گفت: از یک طرف مسئولان شهری مایل هستند که ظرفیت‌های طبیعی موجود در این مناطق حفظ شوند و از طرف دیگر امکانات مالی وسیعی برای نگهداری این مناطق به صورت عمومی نیاز است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.