سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده نبودن ورزشگاه پارس برای برگزاری مسابقات فوتبال + تصاویر

نماینده فدراسیون فوتبال آماده بودن ورزشگاه پارس شیراز را تائید نکرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای ای به هیات فوتبال استان فارس اعلام کرد: ورزشگاه پارس شرایط برگزاری مسابقات دسته یک فوتبال را در حال حاضر ندارد.

در این نامه آمده است، پیرو درخواست باشگاه برق جدید فارس برای میزبانی از تیم‌ها در لیگ دسته یک فوتبال کشور نماینده سازمان لیگ از ورزشگاه پارس دیدن کرد و ایراداتی برای برگزاری مسابقات مطرح شده است.

بر اساس متن نامه، تجهیز رختکن داوران و تیم ها، اتاق دوپینگ و اتاق کنفرانس از اشکالات مطرح شده در ورزشگاه پارس شیراز است.

اتصال برق مجموعه به شبکه سراسری و همچنین راه اندازی سیستم گرمایشی و سرمایشی از دیگر اشکالات مطرح شده در ورزشگاه پارس شیراز اعلام شده است.

سازمان لیگ در این نامه اعلام کرده در صورت رفع ایرادات موجود، برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال و میزبانی باشگاه برق جدید در این ورزشگاه مانعی ندارد.

گفتنی است، ورزشگاه پارس شیراز اردیبهشت ماه امسال پس از ۲۰ سال به بهره برداری رسید، اما پس از گذشت ۴ ماه، در مردادماه امسال مشخص شد چمن مجموعه با مشکل مواجه شده است.

پس از اعلام این موضوع، مدیرکل ورزش و جوانان اظهار کرد: مهرماه ورزشگاه پارش شیراز آماده بهره برداری مجدد می‌شود که این امر حاصل نشد و دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال به عنوان زمان جدید برای انجام دیدار نمایندگان فوتبال فارس مشخص شد.

حال با بازدید نماینده سازمان لیگ فدراسیون فوتبال چمن ورزشگاه با مشکلی مواجه نبوده و موارد دیگری برای بازگشایی و بهره برداری ورزشگاه پارس مطرح شده است.

هواداران و مشتاقان فوتبال دوست استان فارس که سال‌ها است چشم انتظار افتتاح چهارمین ورزشگاه بزرگ کشور هستند با شرایط موجود باز هم باید منتظر بمانند.

انتهای پیام/ن

ورزشگاه پارس برای برگزاری مسابقات فوتبال تائید نشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.