سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه با شهدا؛

زندگی نامه شهید معصوم احمدی

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید معصوم احمدی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهیدمعصوم احمدی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

شهید معصوم احمدی در 16 اسفندماه 1347 در یک خانواده  مذهبی و پایبند به اصول دین  به دنیا آمد . تقریباً سه سال در آن مکان مقدس (جبهه) به تهذیب و تزکیه نفس پرداخت در عملیات والفجر 8 از ناحیه پا زخمی شد موقعی که در بیمارستان از جراحت وی پرسیدند سراغ همرزمانش را میگرفت و تمام فکر و خیالش در میان انها بود هنگامی که در بستر خوابیده بود مدام به چند تا عکس که از پیکر پاک و زخمی دو تا از همرزمان شهیدش که به اصرار خود در اختیارش گذاشته بودند نگاه میکرد و اشک می ریخت و می گفت : من چگونه میتوانم به روی خانواده این عزیزان نگاه کنم با اینکه هنوز زخم پایش بهبود نیافته بود دوباره به جبهه می رود و این بار در عملیات دشمن شکن کربلای 5 شرکت می نماید و به گفته یکی از دوستان ایشان زخمی می شود و هر چه اصرار می کنند به عقب بیاید قبول نمی کند و به بچه ها می گفت که شما به جلو من نباشید . سرانجام در اثر زیادی جراحات وارده به ندای حق لبیک گفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید معصوم احمدی 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.