سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده‌های اصلی؛

زیر بارترافیک رفتن ۵۴ کیلومتر از جاده‌های اصلی لرستان

معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان از زیر بار ترافیک رفتن ۵۴ کیلومتر از جاده‌های اصلی استان با هزینه ۸۰ میلیارد تومان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صادق مریدی معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان اظهارداشت: طرح چهار خطه محور پلدختر- خرم‌آباد ۱۱۱ کیلومتر است که تاکنون ۴۰ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک رفته است.

وی با بیان اینکه حدود ۳۶ کیلومتر از چهارخطه پلدختر- خرم‌آباد در دست پیمان است، افزود: حدود ۳۴ کیلومتر دیگر از این طرح فاقد پیمان است که پیگیر هستیم تا مناقصه ۱۲ کیلومتر از آن در بهمن ماه برگزار شود.

معاون فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی لرستان عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی قطعاتی که از چهاز خطه پلدختر – خرم‌آباد در دست اجرا است (۳۶ کیلومتر) در قطعات مختلف بین ۱۰ تا ۹۰ درصد است.

وی در رابطه علت کندی اجرای چهار خطه پلدختر – خرم‌آباد بیان کرد: با توجه به اینکه این محور کوهستانی است و جاده در کنار جاده قدیم باید احداث شود یک سری مشکلات وجود دارد به همین دلیل طرح کمی کند انجام می‌گیرد.

مریدی گفت: در بحث اعتبار چهار خطه پلدختر – خرم‌آباد اعتبارات مشکلی ندارد و امسال از محل اعتبار چهار خطه‌ها اعتبار خوبی دارد.

وی در رابطه با طرح چهار خطه محور خرم‌آباد – کوهدشت نیز تصریح کرد: این طرح در مجموع ۸۶ کیلومتر است که ۶۳ کیلومتر از آن زیر بار ترافیک رفته است.

معاون فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی لرستان پیشرفت فیزیکی چهار خطه خرم‌آباد – کوهدشت را ۸۰ درصد برشمرد و خاطر نشان کرد: ۲۳ کیلومتر از این طرح باقی مانده است که هم اکنون در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه امسال در دهه فجر ۵۴ کیلومتر جاده در سطح استان زیر بار ترافیک می‌رود اظهارداشت: حدود ۸۰ میلیارد تومان برای اجرای این ۵۴ کیلومتر هزینه شده است و حدود ۱۳۰ کیلومتر دیگر نیز در دست ساخت داریم.

مریدی در رابطه با وضعیت راه‌های روستایی استان نیز افزود: حدود شش هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی داریم که از این میزان ۴۲۰۰ کیلومترآسفالته و حدود ۱۰۰ خاک است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۱۰۰ کیلومتر راه شوسه در لرستان وجود دارد، عنوان کرد: امسال ۱۴۰ کیلومتر و سال گذشته ۱۸۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان آسفالت شد.

انتهای پیام/م

۵۴ کیلومتر از جاده‌های اصلی لرستان زیر بار ترافیک می‌رود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.