عباس صوفی در جلسه سیاستگذاری رویدادهای گردشگری 2018 در همدان با اشاره به اینکه وظیفه شهرداری زیباسازی و آمادهسازی در حوزههای مختلف در راستای برگزاری رویداد همدان 2018 است، اظهار داشت: 3ورودی شهر همدان از سمت ملایر، تهران و کرمانشاه در دستور کار شهرداری قرار دارد.
وی تاکید کرد: بیشترین توجه شهرداری در راستای ساماندهی ورودی همدان از سمت جاده تهران است
صوفی به اقدامات شهرداری در این زمینه اشاره کرد و گفت: نورپردازی، ساماندهی ورودیها، کاشت گونههای گیاهی و غیره از جمله اقدامات شهرداری در این زمینه است.
وی ادامه داد: سازمان زیباسازی برای ورودی شهر همدان چهار بیلبورد با محوریت رویداد گردشگری 2018 در نظر گرفته است که هر یک از این بیلبوردها به ابعاد 60 متر مربع و حدود 200 میلیون تومان هزینه دارد.
صوفی با بیان اینکه در حوزه تبلیغات درونشهری و برونشهری منتظر لوگوی 2018 هستیم و در تمامی تلویزیونهای شهری، پلهای عابر، ایستگاههای اتوبوس و تاکسی تبلیغ انجام شود، ابراز کرد: چهار بالن برای تبلیغ همدان 2018 در نظر گرفته شده است.
وی گفت: نورپردازی لیزری «همدان 2018 » نیز در حال طراحی است که از این لیزر در روی المان تالار قرآن استفاده خواهد شد.
شهردار همدان با اشاره به اینکه شرکت علیصدر عهده دار تبلیغات در فرودگاه و متروها شده است، عنوان کرد: سازمان میراث فرهنگی تبلیغات همدان 2018 را در 20 سایت میراث فرهنگی و گردشگری انجام میدهد.
وی با اشاره به سایت موزه در میدان مرکزی شهر همدان بیان کرد: سایت موزهای ساده برای نشان دادن هویت تاریخی برای میدان مرکزی در نظر گرفته شده و مطالعات طرح این سایت موزه در حال انجام است
انتهای پیام/د.ا