سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تربت جام؛

در صورت عدم جذب اعتبارات ابلاغی مدیر دستگاه برگشت خواهد کرد

فرماندار تربت جام گفت:مدیران در جذب اعتبارات ابلاغی تمام تلاش وتوان را به کار گیرند و اگر ریالی برگشت کند حتما آن مدیر دستگاه با همان اعتبار برگشت خواهد کرد و این امر خط قرمز مدیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مرتضی حمیدی در جلسه شورای اداری فزود: برنامه داشتن از اساس کار یک مدیر است و کسی که برنامه و استراتژی ندارد نمی‌توانم در سیتسم مدیریت شهرستان جایگاهی داشته باشد.

وی گفت: مسئولان ادارات و نهاد‌ها و خود فرماندار نباید پشت میز نشین باشد و باید به صورت میدانی و عملیاتی در خدمت رسانی بی منت به مردم تلاش کنند.


فرماندار افزود: برای خدمت سرانی به مردم لحظه آرامش معنا ندارد و مدیران با پوشیدن کفش آهنی آماده حضور در همه عرصه‌ها خدمت به مردم باشند و تاخیر در آمدن سر کار و زود رفتن آن‌ها مورد قبول نیست.


مرتضی حمیدی  گفت: با توجه به همه خدمات صورت گرفته، شایسته جمهوری اسلامی نیست که روستای بالای ۵۰ خانوار از آب شرب و راه روستایی مناسب برخوردار نباشد و این جایگاه شایسته مردم تربت جام نیست که باید با جدیت مسئولان برطرف شود.

وی با انتقاد از مصوبه‌های اجرا نشده در کمیسیون‌ها و کارگروه‌های فرمانداری افزود: مدیران اگر توان اجرای برنامه‌ای را ندارند مصوب نکنند و اگر مصوبه صورت بگیرد موظف به اجرای آن هستند.

فرماندار تربت جام با اشاره به مصوبه شورای آموزش وپروش خراسان رضویدر خصوص قطع انشعابات مدارس به دلیل بدهی گفت: دستگاه خدمات رسان به هیچ عنوان حق ندارد انشعابات مدارس را به دلیل بدهی قطع کنند و برای قطع انشعابات اداره‌های بدهکار با فرمانداری هماهنگ شود.

انتهای پیام //ز. ج
 
 

برگزاری جلسه شورای اداری در تربت جام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.