سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم روز ملی صادرات با حضور معاون وزیر صنعت/کرمانشاه از نظر صادراتی وضعیت منحصر به فردی دارد

مراسم روز ملی صادرات در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه آغاز به کار کرد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  مراسم روز ملی صادرات با حضور خسرو تاج معاون  وزير صنعت و معدن در امور صادراتی و رئيس كل سازمان توسعه تجارت ايران مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه کرمانشاه آغاز به کار کرد.



 حقیقی رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: با توجه به وجود پنج مرز در استان کرمانشاه این استان جزء استان های دارای استعداد جهت صادرات کالا به خارج از کشور است.


 


 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان به حوادث زلزله استان کرمانشاه وغرق شدن کشتی سانچی و از دست دادن تعدادی از هم وطنان اشاره و یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.

حقیقی  استان کرمانشاه را دارای پنج بازارچه فعال دانست که به واسطه همجواری با کشورعراق و کردستان این کشور پنجاه درصد از صادرات استان و کشور را انجام می دهد.

وی ارزش صادراتی از این استان را یک میلیارد و چهارصد و سی میلیون دلار اعلام کرد و این رقم را مطلوب ارزیابی نمود و آن را ثمره زحمات و تلاشهای مدیران مرتبط با تجارت استان دانست.

رییس این سازمان ظرفیت بازارچه سومار را در حال حاضر 400 کامیون در روز ارزیابی نمود و تاکید کرد که کرمانشاه از نظر صادراتی وضعیت منحصر به فردی دارد.

حقیقی از سازمان توسعه تجارت درخواست داشت تمهیدات و نظم درستی برای بازارچه ها داشته باشد و بصورت ناگهانی یک بازارچه را نبندد و یا اینکه هزینه تنظیم بازار را بین صادرکنندگان به ویژه در بحث صادرات دام زنده سرشکن نکند و ما را مجبور به ممانعت از صادرات صادرکنندگان به بهانه تنظیم بازار نکند.

 وی گفت: باید یارانه صادرات کماکان جزء اموری است که باید بطور ویژه مورد اهتمام قرار گیرد.

 

 


انتهای پیام/ز

 

تجلیل از صادر کنندگان نمونه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.