سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

افزایش مستمری مددجویان بهزیستی روی هوا/ واریزی دی کمتر از آبان و آذر

مبلغ افزایش 3 برابری مستمری سال ۹۶ مددجویان سازمان بهزیستی کشور این ماه به حساب آنان واریز نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اردیبهشت ماه سال جاری بود که در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری خبرها از افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی«ره» و سازمان بهزیستی کشور، حکایت داشتند؛ حکایتی که با واریز نشدن مبلغ افزایشی به حساب مددجویان بهزیستی بیشتر به وعده شبیه شد تا عمل.

 

افزایش مستمری خواب خوشی که بی تعبیر مانده است

پس از افزایش 3 برابری مستمری مددجویان نهادهای حمایتی قرار بود که مبلغ اضافه شده به مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور و همچنین مددجویان کمیته امداد امام خمینی "ره"   به حساب ویژه یارانه سرپرست خانوار هر یک از مددجویان واریز شود.

طی ماه های اخیر اما تصمیم بر این شد که این مبلغ افزایش 3 برابری مستقیم به حساب خود مددجو واریز شود تا توسط خود او مورد استفاده قرار بگیرد و راه بر هر سوء استفاده ای برای مددجویانی که به نوعی بدسرپرست هستند،  بسته شود.

اما حالا مبلغ افزایشی مستمری فوق، یا دیر به حساب مددجویان تحت پوشش  سازمان بهزیستی واریز می‌شود و یا مثل مستمری این ماه، واریز نمی‌شود.

ماجرای تامین نشدن بودجه مورد نیاز برای به موقع پرداخت نشدن مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، موضوعی است که انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور هم در پایان یکی از نشست‌های خبری خود با اصحاب رسانه، با مشاهده یکی از مددجویان که به همین دلیل به دفتر وی مراجعه کرده بود، در خصوص آن سخن گفت.

سه شنبه بیست و ششم دی ماه، موعد واریز یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار و همچنین زمان واریز مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد امام خمینی«ره» بود و مبلغ افزایش یافته مستمری سال ۹۶، تنها به حساب مددجویان کمیته امداد امام خمینی«ره» واریز شده است و فعلا از واریز این مبلغ به حساب مددجویان سازمان بهزیستی کشور خبری نیست.

یکی از مسئولان سازمان بهزیستی کشور، که خواست نامی از او برده شود، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت واریز نشدن مبلغ افزایش 3 برابری مستمری مددجویان بهزیستی که از اردیبهشت ماه سال جاری، اجرایی شده است، اظهار کرد: این مبلغ که هر ماه به همراه واریز مستمری ثابت از طرف سازمان بهزیستی و در زمان واریز یارانه‌ نقدی، به حساب سرپرست خانوارهایی که تحت پوشش بهزیستی هستند، واریز می شده است و البته بیش از یک ماه است که این مبلغ به طور مستقیم به حساب خود مددجویان واریز می شود.

وی تصریح کرد: بر خلاف اینکه شب گذشته بیست و ششم دی ماه، مبلغ افزایش یافته مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی «ره» به همراه یارانه نقدی، به حساب آن ها واریز شده است، این مبلغ به حساب مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی واریز نشده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: به دلیل واریز نشدن مبلغ اضافه شده به مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، تماس های متعددی از صبح روز چهارشنبه، از طرف مددجویان با این سازمان گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: نارضایتی و گله‌مندی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور از عدم واریزی مبلغ افزایش یافته مستمری به حساب آن ها، به حق و به جا است و سازمان بهزیستی کشور درصدد است که این مبلغ را به شرط تامین بودجه، به حساب این افراد واریز کند.


۱۵۷میلیارد تومان یارانه به کمیته امداد منتقل شد

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) طی روزهای اخیر در مراسم رونمایی از برنامه های جدید حوزه اشتغال کمیته امداد که در ساختمان آزادی برگزار شد، اظهار کرد: با تعامل دولت و کمیته امداد، 157 میلیارد تومان یارانه عمومی مردم از سوی سازمان هدفمندی به ما منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: طی ۹ ماه گذشته دولت افزایش مستمری را به حساب یارانه واریز می کرد اما ما درخواست جدایی یارانه و مستمری را از هم داشتیم.

وی ادامه داد: این مستمری که از سوی دولت و مجلس تصویب شده بود، در کمیسیون اقتصادی نیز به تصویب رسید و از سوی معاون اول رئیس‌جمهوری ابلاغ شد که شب گذشته((بیست و ششم دی ماه))  یک فقره چک به مبلغ 247 میلیارد تومان به ما پرداخت شد و ساعت 12 شب به حساب صندوق ولایت امداد واریز کردیم.

با این تفاسیر به نظر می رسد باید تفاهم و تعاملی هم میان دولت و سازمان بهزیستی کشور نیز برقرار شود تا واریز مستمری یارانه مددجویان تحت پوشش این سازمان هم در این زمینه به مشکلی برخورد نکنند.

 

عدم پرداخت یارانه به مددجویان معلول بهزیستی

علی همت محمودنژاد رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران، در گفتگو با یکی از خبرنگاران به عدم واریز یارانه نقدی معلولان، اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که یارانه نقدی معلولان واریز نشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه یارانه نقدی دی ماه چند روز پیش به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است اما معلولان طی تماسی که با انجمن داشتند اعلام کردند که یارانه‌ها به حساب آنها واریز نشده است و به همین منظور با انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی تماس گرفتیم و وی قول داد که موضوع را پیگیری کند.

رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران ادامه داد: طی تماسی که با رئیس سازمان بهزیستی برقرار شد وی قول داد طی چند روز آینده یارانه به حساب معلولان واریز شود که امیدواریم این کار صورت بگیرد.

محمودنژاد بیان کرد: یارانه نقدی که در حال حاضر به معلولان پرداخت می شود به هر نفر 95 هزار تومان است که این رقم از ابتدا فروردین امسال به معلولان داده می‌شد.

وی اظهار امیدواری کرد: دولت در این شرایط اقتصادی توجه ویژه‌تری را به معلولان داشته باشد نه اقداماتی را در راستای حذف یارانه آنها انجام دهد.

 

سفره خالی و دردهای بی شمار نیازمندان را چه کسی در می یابد؟

اگر چه مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی کشور و همچنین مبلغی که از دومین ماه سال جاری به آن افزوده شده است، مبلغ قابل توجهی نیست، اما همین مبلغ اندک گره‌های بسیاری را از زندگی این افراد باز می‌کند. زندگی ای که به سختی می‌گذرد و گاهی شمارش گذر شب و روزهایش و رسیدن موعد واریز این مستمری می شود دعای هر شب و روز مددجدیانی که به دریافت آن دل خوش کرده‌اند.

با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی و مشکلات ریز و درشت معیشتی برخی از مردم، شاید تامین بخشی از بودجه مورد نیاز برای پرداخت مستمری مددجویان نهادهای حمایتی چون سازمان بهزیستی کشور، توسط سازمان‌های مردم نهاد راهکار مناسبی برای به موقع پرداخت شدن این مستمری باشد.

خیریه ها و سازمان های مردم نهاد سرمایه عظیمی به نام اعتماد مردم را در اختیار دارند و هر گاه که خبر از نیازمندی فرد یا خانواده ای از طرف این مجموعه ها منتشر می شود، مردم با تمام وجود پای کار می آیند و تا پایان راه در حل مشکلات ثابت قدم می مانند.

از سوی دیگر بهتر است قبل از تحت پوشش قرار دادن فردی زیر چتر حمایتی یک نهاد حمایتی چون بهزیستی و پیش از امیدوار کردن نیازمندان، منابع و اعتبارات مورد نیاز آن برآورد و پیش بینی شود و دولت نیز در پرداخت به موقع این اعتبار خلاف وعده های اولیه خود عمل نکند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۹
در انتظار بررسی: ۰
عبدالکریم شمسی
۰۷:۵۴ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
با عرض سلام و خسته نباشی من ساکن شبانکاره دشتستان 60% ازکار افتاده زیر پوشش بهزیستی هستم با ماهیانه 60 هزار تومان که این مقدار مستمری را بابت پول برق و اب دولت از من میگیرد شما به من بگویید من با نداشتن کلیه و طحال و ناراحتی قلبی و نداشتن هیچگونه پشتوانه مالی چطور زندگی کنم و زندگی من داره از هم می پاشه لطفا رسیدگی کنید متشکرم
عبدالکریم شمسی
۰۷:۵۴ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
با عرض سلام و خسته نباشی من ساکن شبانکاره دشتستان 60% ازکار افتاده زیر پوشش بهزیستی هستم با ماهیانه 60 هزار تومان که این مقدار مستمری را بابت پول برق و اب دولت از من میگیرد شما به من بگویید من با نداشتن کلیه و طحال و ناراحتی قلبی و نداشتن هیچگونه پشتوانه مالی چطور زندگی کنم و زندگی من داره از هم می پاشه لطفا رسیدگی کنید متشکرم
ناشناس
۰۵:۱۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
چرا به مشکلات مستمر بگیران بهزیستی نهادهای حمایتی رسیدگی نمیشه الان درآمدی ندارم با چند بچه محصل و گرونی چکار باید کنم
ناشناس
۰۵:۱۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
چرا به مشکلات مستمر بگیران بهزیستی نهادهای حمایتی رسیدگی نمیشه الان درآمدی ندارم با چند بچه محصل و گرونی چکار باید کنم
ناشناس
۰۵:۱۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
بچه های من شب گرسنه بخوابن منی که شوهر معتاد معلول مستاجر میشه چی یک کارت معلولیت به چه درمون میخوره تو رو خدا رسیدگی کنید دفترچه دادن اونم باطل شد واقعا که متاسفم کسایی که زیرفقرند
ناشناس
۰۵:۱۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
بچه های من شب گرسنه بخوابن منی که شوهر معتاد معلول مستاجر میشه چی یک کارت معلولیت به چه درمون میخوره تو رو خدا رسیدگی کنید دفترچه دادن اونم باطل شد واقعا که متاسفم کسایی که زیرفقرند
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
سه فرزند معلوم شدید جسمانی دارم بهزیستی شهرستان هیچ هزینه مسکن نگهداری داروی نکرده
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
سه فرزند معلوم شدید جسمانی دارم بهزیستی شهرستان هیچ هزینه مسکن نگهداری داروی نکرده
حزمان
۱۸:۰۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
سلام ..چرا یارانه افزایشی اسفند ۹۶ واریز نشده .ما قبض ها رو چن ماهیه پرداخت نکردیم .خواهشا پیگیری کنید..اخه چرا خبری نیست. ...
محمدمهدی
۱۶:۳۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
سلام چرایارانه افزایشی اسفند۹۶ معلولان بهزیستی واریزنشده واقعابه این پول نیازداریم تورکخدارسیدگی کنید
محمد
۲۰:۳۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
باعرض سلام چراحقوق اسفند96کمیته امدادپرداخت نشدجزیک 60تومن تاریخ 96/12/16عیدی اسفند96چیشد خواهشأرسیدگی کنید
ناکام
۲۱:۰۳ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
سلام..ببخشید واقعا افزایش یارانه بهزیستی رو نریختن یا ریختن ؟؟
آذربایجان غربی ..کسی هست جواب بده
معلول بنده خدا
۲۰:۵۶ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
آقای ربیعی وزیر عزیز سلام .سال نو برهمه معلولان همدردم تبریک میگم .امروز ۶فروردین عید تموم شد وخرید تموم شد اکثر معلولا شرمنده خانوادشون شدن چرا اسفند ماه یک ریال به حساب بانک رفاه معلولان بروجرد لرستان واریز نشد چرا .؟
....
۰۳:۴۷ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
یارانه سه برابری اسفند ماه پدر من هم واریز نشده !
تو فصل زمستون بهزیستی فقط ماه بهمن رو پرداخت کرد
چرا جواب درست و حسابی نمیدن که تکلیف خودمون رو بدونیم..

این مستمری سه برابری خانواده من نزدیک به دویست و چهل هزار تومنش قسط وامه اخه منه سرباز از کجا بیارم
شاید کسی شب عیدی روی این پول حسابی باز کرده پیش خودش چرا دل مردمو میشکونید ؟؟؟؟!!!!
دانیال
۱۹:۰۴ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
سلام چرا مستمری کمیته امداد اسفند ۹۶ پرداخت نشده
رحیم
۲۱:۱۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
سلام .پیشاپیش سال نو مبارک
آیا مستمری و افرایش یارانه این ماهه اسفند بهزیستی ریخته شده ؟؟

توروخدا آگه نریختید بریزید. .
من با وجود معلولیت والدینم. .میخوام این پول رو واسه چند نفر دیگه که نون شب ندارن واسه عید خرج کنم.


آقای رییس بهزیستی
آقای معاون بهزیستی
آقای وزیر تعاون و رفاه
آقای نوبخت


خواهشا خواهشا به فکر معلولین باشید بخدا قسم طرف روزه می گیره تا شب ..چون نداره بخوره
بی کس
۱۸:۱۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
چرا مستمری یارانه رو واریز نمیکنید اخه چرا ؟
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
سلام. لطفا در نطر بگیرید که مددجویان. در روزهای جدید سال نو به پول بهزیستی امیدوار بودن و هستند اگر نیاز نداشتند که مدد جوی بهزیستی نمیشدند پس هر چه سریعتر افزایش مدد جویان. را واریز کنید لطفا جدی بگیرید
ناشناس
۰۲:۲۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
سلام یارانه تحت پوشش بهزیستی منوخانم وبچه ام واریزنشده از دی بهمن واسفند مستمر ی سه برابرشده وهمان یارانه را45500میریزن خواهش میکنم رسیدگی کنیدممنونم اگرجوابی بدید
حامد
۲۲:۵۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
طفلک معلولی که هم مخارج خونشو باید بده و هم کرایه خونه تازه اگه دختر دم بختنداشته باشه حقوق بازنشستگان پرداخت کنید که شب بدون استرس بخوابن .
طنین
۰۸:۱۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
سلام چراحقوق دخترواریزنشده چهارماه بهزستی
حسین سنچولی
۰۶:۰۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
پدر م تحته نظر بهزیستی فقط یارانه افزایشی پدرمو وازیز میکنند مگه قرار نبود ب تعداد افراد خانوار یارانه افزایشی بدن منظورم هر نفر نود هزار تومن ب افراد تحته نظر بهزیستی وکمیته امداد
از اهر
۰۳:۰۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
سلام خسته نباشید من یک معلول ویچری هستم ادا ره بهزیستی می فرماید به ازای هر نفر 95 هزار هر نفر باید بگیرند پس چرا به من 80 هزار واریز می کنند به خدا خوانواده 4 نفره هستم از جای دیگری هم درامدی ندارم هزار تومان هم برای من هزار تومان است مسول ما یک خانوم هست هر وقت یه چیزی می گوییم می فرما ید همه همین طور است اقا ی فلانی الان عیدی بعزی از معلولان وا ریز شده ولی از بعزی ها خبری نیست ممنون از لطف شما اول امید مان خدا بعد به شما ویاراانه ها
المیرا
۲۳:۰۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
ما ثبت نام کردیم بهزیستی ولی کاش نمیکردیم بیخودی من آبروی خودمو بردم
رسول مولودی
۰۳:۵۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
خواهشادلیلش چیه که 2ماه مستمری بهزیستی رابرام نمیریزیدممنون جواب بدین
رسول مولودی
۰۳:۵۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
خواهشادلیلش چیه که 2ماه مستمری بهزیستی رابرام نمیریزیدممنون جواب بدین
مهدی
۱۹:۱۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
سلام .من با این افرایش یارانه معلولان.اجاره خانه ام میدادم.الان چکارکنم.دو ماه اجاره خونه ندادم.هرجاهم میریم بهم کار نمیدن.لطفآ مسولین بفکرمامعلولین باشید
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
سلام من معلولیت جسمی دارم ولی در حد متوسط تشخیص دادن و گفتن به شما مستمری تعلق نمی گیره در این صورت یارانم اصافه نمی شود؟
معصوم فرامرز
۲۰:۱۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
سلام من قطع نخایی هستم الان دوماه فقط ۴۵هزارتومن برا من واریز میشه میخواستم بگم که دو ماهه که ۱۰۰هزار تومن از یارانه من کثر کردن لطفا رسیدگی کنید ممنون
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
سلام وخسته نباشید خاستم بدونم مگه قرار نبود این پول یارانه رو بین همه مستضعفین وخانواده های زیر خط فقر تقسیم کنید مگه ما معلولین که خودم در ماه یک میلیونو خورده ای پول دوا ودکتر وداروهام میشه وبایه دختر کوچیک که مادرش فوت شده وزسر باری از غمو قصه دارم له میشم... بنده از کار افتاده هستم و دستو پاهم فلج هستن بر اثر شدت مریضیم معلولیت شدید دارم اگه به اینه مستمری ما و همه پول اونایی که یارانشون قطع میشه بره به حساب کمیته امداد پس چرا بهزیستی این وسط نشسته نگاه میکنه همون رییس کمیته امداد بشه رییس بهزیستی بعد بدونه و ببینه دردمونو نه خونه ای نه جایی واسه زندگی داریم لطفا رسیدگی کنید و به گوش مسعولین برسونید یا حق
h
۱۴:۱۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
سلام خسته نباشید . این ماه هم 95هزار تومان هنوز واریز نشد به قران من باهمین دارم زندگی میکنم چرا رخیتن هنوز اطلاع رسانی کنید
مهرشاد
۱۲:۴۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
با عرض سلام و خسته نباشی.خواهشا پیگیری کنین چرا اینجور واریز میشه آخه این مستمر بگیرا چششون دنبال همین مبلغ ناچیزه ولی واسه مستمر بگیرا کلی کمکه
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
چرا دی ماه اینقدر کاهش پیدا کرده؟
محمد
۲۲:۲۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
واقعا که خواهشن پیگیر باشین این ماه هم که واریزنشد
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
خوبه
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
خدا کنه زودتر واریز کنند
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
سلام خواستم بدونم که چرا بنده با یک فرزندم که خودم معلولیت شدید دارم واز کار افتاده هستم ومستمری من رو یک نفره به حسابم میریزند مگه قرار این نبوده که یک نفر ۱۴۸ودونفره ۲۵۰ تومن بشه که مثلا ۳ برابره اما بنده از سر سال ۹۶ همش دارم با یارنه ۲۸۰۰۰۰ تومن مستمری ویارانه میگیرم چرا مگه اینرو خود بهزیستی قولشو نداده بوده الان یک ساله همین جور داره واسم مستمری مییومده یعنی برای یک نفر یعنی فرزند من که پدرش معلولیت شدید داره نباید حقی داشته باشه کسی که زیر سطح فقر زندگی میکنه ومعلول هم هست ویه بچه داره که دختر وبدون مادر دارم بزرگش میکنم لطفا پیگیر باشید اگه ممکنه جواب بدید یا بگید به کجا مراجعه کنم متشکر
فاطمه
۱۴:۴۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
چرا کسی به فکر معلولان نیست این ماه هم که مستمری اونها پرداخت نشد کسی جواب گو نیست
ابراهیم بخشی خواه
۱۴:۱۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
درود بر شما. من هنوز 53 هزار تومان حقوق میگیرم چرا به معلولین اهمیت نمیدین با معلولیت شدید جسمی فقط پنجاه و سه هزار تومان حقوق میگیرم این ظلمه
ناشناس
۰۶:۰۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
عجب
بهمن
۱۹:۰۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
باسلام خدمت عزیزانی که درسازمان بهزیستی به فکر ما معلولین هستن .ازشماتشکر میکنم بنده معلول شدید ودارای کارت معلولیت ازبهزیستی بروجرد هستم کمک یارانه دیماه که چند ماه بود بایارانه واریز میشد واریز نشد وشکر خدا پس ازمدتی در ۱۴بهمن ماه به حساب بهزیستی ام واریز شد .خداراشکر میکنم واز شما ممنونم اجرتون با خدای یکتا .
امیدوارم امشب هم واریز بشه
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
خواهشادلیلش چیه که 2ماه مستمری بهزیستی رابرام نمیریزیدممنون جواب بدین
محمد صادق محمدی چری
۰۱:۱۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
باسلام وضعیت رفت وآمد برای ما معلولان خیلی با مشکلات فراوانی همراه است..سال ۹۱برای خودرو مناسب سازی شده ثبت نام کردم ولی تا الان هیچ خبر یا اطلایی از سرنوشت ثبت نامم ندارم..لطفا به وعدهایی که به معلولان میدهین عمل کنیین،چون ما به اندازه کافی مشکلات داریم..
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
سلام خبری ازیارانه۳برابری مددجویان بهزیستی نشدلطفاپیگیری کنید
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
پدر من عضو بهزیستی از بهمن ماه مستمریش واریز نشده مراجعه کردیم گفتند قطع شده پیگیری کنید زندگیمون خیلی سخت میگذره
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
سلام تاتاریخ۱۲بهمن یارانه دی ماه ۳برابری مددجویان بهزیستی پرداخت نشده لطفاشفاف پیگیری کنیدوجواب بااطلاع رسانی کنید
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
چرا مستمری مددجویان بهزیستی را قطع کردند لطفا پیگیری کنید
سید لقمان جعفری
۲۰:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
سلام من دارایی کارت معلولیت هستم وزارت رفاه یارانه نقدی خودم و خانواده ام را از مرحله 51 به بعد حذف کرده است درحالی که معاون وزیر رفاه در رسانه‌ها بارها اعلام کرده است یارانه معلول هیچ وقت حذف نمی شود
سید لقمان جعفری
۲۰:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
سلام من دارایی کارت معلولیت هستم وزارت رفاه یارانه نقدی خودم و خانواده ام را از مرحله 51 به بعد حذف کرده است درحالی که معاون وزیر رفاه در رسانه‌ها بارها اعلام کرده است یارانه معلول هیچ وقت حذف نمی شود
زیبا
۰۹:۴۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
بنده از شهرستان خرم آباد استان لرستان هستم.ما مددجوی سازمان بهزیستی هستیم.ماخانواده ای8نفره هستیم که از اول96 مبلغ سه تا365هزار تومان یارانه می گرفتیم و یک مستمری100هزار تومان بهزیستی. اما یارانه دی ماه ما 2تا365هزار توامن شده و یک حقوق10تومان بهزیستی را هم گرفته ایم.آن یک 365تومان کجا رفته؟کی پاسخگو هست.پیگیر شدیم بهزیستی شهرستان همه اطرافیان ما3برابرشونو گرفتن الا ما.اداره بهزیستی میگه تا حالا هم اشتباهی3تا گرفتید باید از اول 2تا میگرفتیتن.میشه راهنمایی کنیند بنده چکار کنم
ناشناس
۰۵:۳۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
فقط مسئولین به معلولین وعده میدن تا کی منتظر عملی شدن وعده ها باشیم
احسان
۲۳:۳۹ ۳۰ دی ۱۳۹۶
با سلام چرا در این طرح واریز افزایش مستمری به کارت یارانه
که تا 28 /10 / 96 . مبلغ افزایش یارانه به حساب مستمری اجرا شده بود به شرح زیر . روال قبل 45 ت یارانه نفری 95 ت افزایش مستمری یارانه نفری 50 ت هم سازمان پرداخت میکرد تا تاریخ 9/28/ 96 که جمعشون میشد 45=95=50=190 هزارت برا افراد و دهک پایین جامعه ولی با طرح جدید که از 10/28 /96 انجام شد. انتقال میزان افزایش یارانه بهجای واریز به حساب کارت یارانه مددجویان به حساب سازمان و سازمان به حساب مد دجو. واریز شه...مبالغ پرداختی هم تغییر کرد و کمتر شد . 50 هزار ت حذف گردید.45 ت یارانه 95 هزارت مستمری بهزیستی بقیه حذف گردید الان پرداختی ها اینطوری شده. 45+95= 140 هزارت واریز شده که این وسط 50 هزار ت حذف گردیده. دلیل این حذف چیست. بررسی کنید .چرا مبلغ 50 هزارت حذف شده لطفادر این شرایط اقتصادی توجه ویژه‌تری را به معلولان داشته باشید نه اقداماتی را در راستای حذف یارانه و مستمری آنها انجام شه... برا یک نفره ها تا امروز 95 ت واریز شده 30 دی . پس 53 هزارت یکنفره کجا رفت. حذف شد چرا...از ابتدای سال جاری دولت با کمک مجلس شرایطی را فراهم کرد که به خانواده های یک نفره ۱۴۸ هزار تومان مستمری و افزایش مستمری، دونفره ۲۵۰، خانواده های سه نفره ۳۲۵، چهارنفره ۴۱۶ و پنج نفربه بالا ۴۶۰ هزار تومان پرداخت می شود و خوشبختانه روز چهارشنبه همین هفته مجلس مصوب کرد که ۱۰ درصد به این عدد برای سال ۹۷ اضافه شود...پرداختی جدید به این صورت میباشد. 30 دی 95 هزارت یک نفره 189هزارت ت دونفره.253 هزارت 3 نفره
احسان
۲۳:۳۹ ۳۰ دی ۱۳۹۶
با سلام چرا در این طرح واریز افزایش مستمری به کارت یارانه
که تا 28 /10 / 96 . مبلغ افزایش یارانه به حساب مستمری اجرا شده بود به شرح زیر . روال قبل 45 ت یارانه نفری 95 ت افزایش مستمری یارانه نفری 50 ت هم سازمان پرداخت میکرد تا تاریخ 9/28/ 96 که جمعشون میشد 45=95=50=190 هزارت برا افراد و دهک پایین جامعه ولی با طرح جدید که از 10/28 /96 انجام شد. انتقال میزان افزایش یارانه بهجای واریز به حساب کارت یارانه مددجویان به حساب سازمان و سازمان به حساب مد دجو. واریز شه...مبالغ پرداختی هم تغییر کرد و کمتر شد . 50 هزار ت حذف گردید.45 ت یارانه 95 هزارت مستمری بهزیستی بقیه حذف گردید الان پرداختی ها اینطوری شده. 45+95= 140 هزارت واریز شده که این وسط 50 هزار ت حذف گردیده. دلیل این حذف چیست. بررسی کنید .چرا مبلغ 50 هزارت حذف شده لطفادر این شرایط اقتصادی توجه ویژه‌تری را به معلولان داشته باشید نه اقداماتی را در راستای حذف یارانه و مستمری آنها انجام شه... برا یک نفره ها تا امروز 95 ت واریز شده 30 دی . پس 53 هزارت یکنفره کجا رفت. حذف شد چرا...از ابتدای سال جاری دولت با کمک مجلس شرایطی را فراهم کرد که به خانواده های یک نفره ۱۴۸ هزار تومان مستمری و افزایش مستمری، دونفره ۲۵۰، خانواده های سه نفره ۳۲۵، چهارنفره ۴۱۶ و پنج نفربه بالا ۴۶۰ هزار تومان پرداخت می شود و خوشبختانه روز چهارشنبه همین هفته مجلس مصوب کرد که ۱۰ درصد به این عدد برای سال ۹۷ اضافه شود...پرداختی جدید به این صورت میباشد. 30 دی 95 هزارت یک نفره 189هزارت ت دونفره.253 هزارت 3 نفره
ناشناس
۲۲:۱۳ ۳۰ دی ۱۳۹۶
به فکر معلولان باشید
علیرضا
۲۰:۲۶ ۳۰ دی ۱۳۹۶
تو شهر ما کرمان شدت معلولیت رو هم کم کردن
ناشناس
۱۹:۰۸ ۳۰ دی ۱۳۹۶
ما معلولان واقعا حقمان پایمال شده باید عدالت اجرا شود
ناشناس
۱۸:۳۵ ۳۰ دی ۱۳۹۶
سلام با تشکر از پیگیری شما خواهشا مشکلات معلولین فقط در روز جهانی معلولین مورد توجه قرار نگیره
ناشناس
۱۸:۳۵ ۳۰ دی ۱۳۹۶
سلام با تشکر از پیگیری شما خواهشا مشکلات معلولین فقط در روز جهانی معلولین مورد توجه قرار نگیره