سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر اسبق اطلاعات در ساوه؛

هدف دشمن ناکارآمد جلوه دادن دین در حل مشکلات مردم است/ نفوذ در کشور جدی است

حجت‌الاسلام مصلحی در ساوه گفت: هدف دشمن ناکارآمد جلوه دادن دین در حل مشکلات مردم است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیراسبق اطلاعات دیشب در یادواره شهید ندیری در ساوه با بیان اینکه هدف دشمن از توطئه علیه ملت ایران ناکارآمد جلوه دادن دین در حل مشکلات مردم است و دشمنی با ایران به خاطر اسلام است گفت: باید برای مقابله با دسیسه دشمنان نسبت به افزایش بصیرت در بین آحاد مردم کوشید.

حجت‌الاسلام مصلحی افزود: به برکت خون شهدا فرهنگ و مکتب اسلام به سرعت در حال گسترش است و فروپاشی آمریکا و استکبار به برکت مکتب عاشورا و انقلاب اسلامی ایران نزدیک است.

وی اضافه کرد: شهدای انقلاب اسلامی با الگوگیری از شهدای کربلا در راه اسلام و انقلاب جان خود را فدا کرده و مایه عزت اسلام شدند.

نفوذ در کشور جدی است

وزیر اسبق اطلاعات به ناآرامی‌های اخیر در کشور اشاره کرد و ادامه داد: جریان نفوذ در کشور جدی است و همه باید برای حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب تلاش کرده و اجازه ندهیم دشمنان و بدخواهان نظام در آسیب رساندن به انقلاب به اهداف خود برسند.

وی بابیان اینکه عزت و شرف امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم حاصل شده است، تصریح کرد: شهدا ادامه دهنده واقعی راه امام حسین (ع) هستند و فرهنگ و مکتب اسلام به سرعت در حال گسترش است و فروپاشی آمریکا و استکبار به برکت مکتب عاشورا و انقلاب اسلامی نزدیک است.

انتهای پیام / ج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.