سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ؛

بیش از ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور وجود دارد

رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از آغاز دور جدید پلاک گذاری ماشین‌های خودگردان کشاورزی در استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ خدادوست رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  با بیان اینکه مرحله جدید پلاک گذاری ماشین‌های خودگردان کشاورزی مربوط به پلاک گذاری تراکتور و کمباین است گفت : در این مرحله ماشین‌های خودگردان کشاورزی تا سن ۲۵ سال پلاک خواهند شد، با پلاک گذاری، ماشین‌های کشاورزی هویت‌دار شده و شناسایی آن‌ها برای خدمات دهی از جمله تحویل سوخت تسریع خواهد شد و از سایر خدمات نیز بهره مند می‌گردند.

وی گفت: در حال حاضر ۸ هزار و ۵۰۰ ماشین خودگردان کشاورزی در استان پلاک دارند که در مرحله اول اجرای طرح موفق به دریافت پلاک شده اند.

خدادوست با بیان اینکه در استان بیش از ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور وجود دارد، گفت: از این تعداد تراکتور ۱۱ هزار و ۱۳۴ تراکتور تا ۱۳ سال کارکرد و ۱۶ هزار و ۳۸۵ تراکتور نیز بیش از ۱۳ سال کارکرد دارند.

وی همچنین یادآور شد: در استان کرمانشاه ۳۳۰ دستگاه کمباین با ۱۳ سال کارکرد و ۲۴۰ کمباین نیز بالای ۱۳ سال کارکرد فعالیت دارند.

رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان  افزود:  برای پلاک گذاری ماشین‌های کشاورزی کارشناسان نظام مهندسی با مراجعه به تراکتورداران و کمباین داران مدارک آن‌ها را برای تشکیل پرونده دریافت و بررسی کرده و توسط راهنمایی و رانندگی نیز بازدید شده ودر نهایت برای پلاک گذاری به پایانه پلاک گذاری فرستاده می‌شوند.

انتهای پیام/ز

 

 آغاز دور جدید پلاک گذاری ماشین‌های خودگردان کشاورزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.