سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار آذربایجان غربی؛

رسانه ها در توسعه و پیشرفت استان نقش بسزایی دارند

استاندار آذربایجان غربی گفت: رسانه‌ها با نگاه تیزبین خود می‌توانند در ارتقای شاخص‌های توسعه استان نقش بسزایی ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی عصر امروز در جمع اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد؛ افزود:رسانه ها در رشد و توسعه اجتماعی نقش بسزایی دارند و می توانند در پیشبرد برنامه ها، ایجاد انگیزه و رشد در جامعه همکار خوبی برای دولت و مسئولان باشند.
 
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به حوادث و ناآرامی‌های اخیر و روند فضای انتقاد در کشور گفت: متاسفانه برخی‌ها فقط انتقاد می‌کنند، ولی جای سوال اینجاست از کی و چه کسانی باید انتقاد بکنند!

 شهریاری یکی دیگر از دلایل این وضعیت را تزریق فضای یاس و ناامیدی در جامعه توسط برخی از رسانه‌ها و افراد عنوان کرد و گفت: اگر امروز جوان ۱۷ -۱۸ ساله اقدام به اغتشاش می‌کند مقصر اصلی این جوان نیست بلکه همین تلقین و ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه است و خواهش می‌کنم رسانه‌های استان برای کمک به روند توسعه و ارتقای شاخصه‌های توسعه و تقویت حس اعتماد عمومی به مدیران کمک کنند.

شهریاری تصریح کرد: در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی باید واقعیت‌ها به دور از سیاه نمایی و القای یاس و نا‌امیدی در جامعه منتشر شود.

انتهای پیام/ن. م


دیدار هیئت مدیره خانه مطبوعات استان با استاندار آذربایجان غربی

برچسب ها: استانداری ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.