سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

فشردگی بازی‌ها روی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فشار زیادی می‌گذارد

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت : برنامه فشرده‌ای که سازمان لیگ داده است روی تیم‌هایی مانند ما فشار زیادی می‌گذارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پیمان صاحب‌جمعی در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن - صنعت نفت آبادان ، اظهار داشت: ما باید هر چهار روز یک بار بازی انجام بدهیم که بازی‌های سخت پشت سر هم با پرسپولیس و استقلال داشتیم. این فشردگی بازی‌ها روی تیم‌هایی مانند ما فشار زیادی می‌گذارد، چون بازیکنان‌مان هم به اندازه‌ای نیستند که بتوانیم جابه‌جایی داشته باشیم.

وی افزود: در فصل نقل‌وانتقالات هم قصد تقویت تیم را داشتیم، اما با مشکلات مالی مواجه بودیم و همین مسئله باعث شد حتی پرداختی برخی بازیکنان هم عقب بیفتد. با این حال باید از بازیکنانی که بدون دریافت پول به صنعت نفت آمدند، تشکرکنم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص غایبان این تیم برای بازی مقابل ذوب‌آهن و اینکه چرا صنعت نفت نتوانسته تا به اینجا نتایج مورد انتظار را کسب کند، خاطرنشان کرد:ما برای بازی فردا دو بازیکن محروم داریم که ابراهیمی و لطفی را نخواهیم داشت. جاسم کرار هم هنوز وضعیتش قطعی نیست و کادرپزشکی دقیق اعلام نکرده است به بازی می‌رسد یا نه. درباره عدم نتیجه‌گیری هم باید بگویم ما با محدودیت بازیکن مواجه بودیم و فشار زیادی روی بازیکنان ما بود.

صاحب‌جمعی در پاسخ به اینکه آیا تیمش مقابل ذوب‌آهن دفاعی بازی خواهد کرد یا نه، گفت: قطعاً در بازی فردا مانند سایر بازی‌ها دفاع نخواهیم کرد، چون همیشه بازی هجومی در دستور کار ما بوده است. فردا هم به دنبال سه امتیاز هستیم و سعی می‌کنیم دست پر اصفهان را ترک کنیم و قطعاً بازی هجومی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی در خصوص عملکرد داوری مسابقات لیگ برای تیم صنعت نفت، خاطرنشان کرد: داوران از شریف‌ترین قشر ما هستند و اگر داوری هم اشتباه می‌کند، عمدی نیست. با این حال ما بیشترین ضربه را از داوری خورده‌ایم و طبق کارشناسی‌ها 11 پنالتی ما گرفته نشده است. اگر حساب کنید، نگرفتن 11 پنالتی خیلی در جدول تأثیرگذار است و می‌تواند چهار پنج پله یک تیم را جابه‌جا کند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.