سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکرمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

جهان اسلام با تمرکز بر ظرفیت‌هایش به ابر قدرت منطقی و عادل تبدیل می‌شود

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر جهان اسلام بر روی ظرفیت‌های خود تمرکز کند می‌تواند به ابرقدرتی عادل و منطقی در جهان تبدیل شود.

سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه‌ سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سعودی‌ها در حال خیانت به امت اسلامی هستند اظهار کرد: عربستان نباید تصور کند که می‌تواند به دلیل وجود خانه خدا که در این کشور قرار دارد هر رفتاری با مسلمانان داشته باشد.

وی افزود: کارنامه 39 ساله عربستان نشان می‌دهد که این کشور جایگاه بالاتری نسبت به دیگر کشورهای مسلمان ندارد زیرا هیچ دولتمرد و اندیشمند بلند پایه و با سابقه‌ای ندارد.

اکرمی تصریح کرد‌: رفتار بن سلمان به گونه‌ای است که مایه سر افکندگی کشورهای اسلامی شده و این دولت بدترین برخورد را با کشورهای منطقه مانند لبنان،‌ یمن و ایران دارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: اگر جهان اسلام بر روی ظرفیت‌های خود تمرکز کند می‌تواند به ابرقدرتی عادل و منطقی در جهان تبدیل شود.

وی با اشاره به این مسئله که کشورهای مسلمان چه موضعی باید در برابر عربستان سعودی اتخاذ کنند ادامه داد: لازم است که در ابتدا عربستان را امر به معروف و نهی از منکر کرد همانطور که رهبر انقلاب در سخنرانی‌های اخیر خود نیز فرموده‌اند ما با هیچ کشور اسلامی مشکل نداریم، حتی آنهایی که با ما مسئله دارند، اگر حاضر شوند با ما گفت‌وگو کنند این کار را خواهیم کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.