سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی کشور خبر داد:

3 بهمن، اعزام اولین کاروان ازدواج دانشجویی به مشهد/ 30 بهمن آخرین مهلت ثبت‌نام

حجت‌الاسلام خادمی گفت: دوره جدید طرح ملی ازدواج دانشجویی هفته آینده با اعزام اولین کاروان زوج‌ها به مشهد آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام خادمی دبیر بیست و یکمین ازدواج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مراسم ازدواج دانشجویی در قالب بیست و یکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی (همسفر تا بهشت) از سوم بهمن ماه تا پایان سال جاری به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از میان 16 کاروان در نظر گرفته شده برای تشرف زوج‌های دانشجو برنامه‌ها برای 5 کاروان اول به صورت ویژه خواهد بود.

دبیر بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی کشور گفت: طبق اعلام ستاد ازدواج دانشجویی کشور، شرکت‌کنندگان در این کاروان‌ها ضمن بهره‌مندی از هدایا و جوایز از مزایای ویژه همچون غذای متبرک‌ حضرت رضا(ع) بهره‌مند خواهند شد.

خادمی تصریح کرد: دانشجویان مزدوج واجد شرایط برای ثبت نام در این جشن می‌بایست به دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مراجعه کنند و در دانشگاه‌هایی که فاقد دفتر نمایندگی رهبری هستند، می‌توانند به رابط فرهنگی، امور دانشجویی یا دفتر نهاد رهبری استان مراجعه کنند.

شرایط حضور متقاضیان در مراسم ازدواج دانشجویی

 وی اضافه کرد: همچنین حدود 8 هزار زوج دانشجو که در مراسم سال گذشته ثبت نام کرده و موفق به تشرف نشده‌اند و 3 هزار زوجی که سال گذشته ثبت نام کردند اما مدارکشان‌ مورد تایید نبود می‌توانند تا پایان بهمن ماه با ارائه مدارک خود به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و انتخاب کاروان به این سفر مشرف شوند.

 دبیر بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی کشور یادآور شد: زوج‌های دانشجویی که تا کنون موفق به ثبت نام نشده‌اند، تا 30 بهمن ماه فرصت دارند تا به مراجعه به سایت مربوطه مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.