سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتصاب فرمانده انتظامی جدید بابلسر

سرهنگ عبدالله رضوانی به عنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان بابلسر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این که امنیت متعلق به تمام آحاد جامعه است، گفت: نیروی انتظامی با کسانی برخورد می کند که بخواهند امنیت مرم و جامعه را متزلزل کنند .

وی افزود: نیروی انتظامی اصلی ترین نهاد مسئول ایجاد امنیت، ویترین و پیشانی نظام در ارتباط با مردم است.

سردار میرفیضی با بیان اینکه شرط موفقیت سازمان ها برخورداری از مدیرانی با بصیرت و پویاست، گفت: مهمترین موضوع در بحث بصیرت، دشمن شناسی ، بصیرت افزایی، اندیشه ورزی و اصلاح رفتار برای شناخت دسیسه های دشمن است .

فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که مهمترین شاخصه های مدیران با بصیرت، قدرت تجزیه و تحلیل، پیش بینی و پیشگیری است، افزود: باید با ایجاد فضای همدلی، توجه به مبانی دینی و سوق دادن سازمان به سمت پلیسی دینی و تسری و تسریع در امورات مردم رضایت آنان را کسب کنیم

سردار میرفیضی، برخورداری از پلیسی مبتنی بر آموزه های دینی و اسلامی را از بارزترین خصوصیات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: باید در برخورد با مردم همواره با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری، رافت و مهربانی همراه با اقتدار را مدنظر قرار دهیم .

وی افزود: باید از ظرفیت های بالقوه و بالفعل در تامین امنیت مردم و آنچه که در شان مردم است استفاده کنیم و تلاش کنیم تا آنجا که در توان داریم برای رفع مشکلات مردم قدم برداریم .

در این مراسم با قدردانی از زحمات سرهنگ عباسعلی فتحعلی پور در حکمی از سوی فرمانده انتظامی مازندران، سرهنگ عبدالله رضوانی به عنوان فرمانده انتظامی  جدید شهرستان بابلسر معرفی شد.

انتهای پیام/ م

سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی جدید شهرستان بابلسر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.