سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود مهارت‌های زندگی ضرورتی برای بانوان

مدیر امور بانوان استانداری مرکزی وجود مهارت‌های زندگی را در بین بانوان ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نشست هم اندیشی مسائل و مشکلات حوزه بانوان و آسیب‌های آن با حضور مشاوران امور بانوان در دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات شهرداری اراک برگزار شد.

فرجی مدیر امور بانوان استانداری مرکزی در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ وجود مهارت‌های زندگی را در بین بانوان ضروری دانست و گفت: متاسفانه نبود مهارت‌های زندگی به خصوص در بین قشر بانوان جوان در مناطق حاشیه نشین و سکونتگاه‌های غیر رسمی رو به افزایش است.

فرجی بر شناخت و پیشگیری و درمان آسیب‌های بانوان تاکید کرد و افزود: ضعف در اطلاعات و دانش تخصصی و عمومی بانوان در سطح شهرستان اراک، مشکلات آسیب‌های اجتماعی در جامعه زنان و همچنین کمبود امکانات رفاهی و تفریحی برای بانوان از جمله مهمترین مسائل و مشکلات امور بانوان است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ درصد از خانوار‌های استان مرکزی را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می دهند اضافه کرد: نبود بازار عرضه و فروش محصولات خانگی بانوان یکی دیگر از مسائل و مشکلات مربوط به بانوان است.

تاجران شهردار اراک هم در این جلسه گفت: کاهش مسائل و مشکلات مربوط به آموزش، پرورش، تربیت، و مسائل اجتماعی و فرهنگی، ابتدا توسط بانوان در جامعه امکان پذیر است و جامعه سالم و شهروند سالم در گرو بانوان فرهیخته است.

انتهای پیام / ج

نشست هم اندیشی مسائل و مشکلات حوزه بانوان استان مرکزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.