سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن ولادت حضرت زینب در بقعه شاهزاده حسین

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری جشن ولادت حضرت زینب در بقعه متبركه شاهزاده حسین خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام  حسینی،رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری جشن ولادت حضرت زینب(س) در همدان خبر داد و افزود: جشن ولادت حضرت زینب(س) دوشنبه دوم بهمن ماه ساعت ۲۰:۱۵ در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سخنران مراسم حجت‌الاسلام سیدمجتبی حسینی‌یمین است و کربلایی امیرحسین اسدی به مولودی‌خوانی خواهد پرداخت، گفت: این مراسم با همکاری بقعه متبرکه شاهزاده حسین(ع)، هیأت علی ابن ابیطالب (ع) و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان برگزار خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان بیان کرد: این مراسم در راستای تبیین جایگاه حجاب زینبی، آشنایی عموم مردم و به خصوص قشر جوان با فرهنگ زینبی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مداحی و سخنرانی با موضوع شخصیت والای حضرت زینب(س) و جایگاه شخصی و اجتماعی ایشان از دیگر برنامه‎هایی است که انجام خواهد شد، گفت:‌ شاهزاده حسین(ع) یکی از امامزادگان شاخص در برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در همدان است.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی با بیان اینکه جشن ولادت حضرت زینب(س) در برخی از بقاع متبرکه شهرستان همدان برگزار خواهد شد، افزود:‌ با برگزاری این مراسم‌ها یادی از این بانوی بزرگ اسلام می‌شود و این مهم باعث الگوسازی در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

برگزاری جشن ولادت حضرت زینب(س)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.