سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان میزبان پنجمین جشنواره سراسری دوبیتی و رباعی رضوی

معاون فرهنگی‌رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری پنجمین دوره جشنواره سراسری دوبیتی و رباعی رضوی در همدان همزمان با دهه کرامت سال ٩٧ خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فروتن،معاون فرهنگی‌رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: به مناسبت دهه کرامت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان جشنواره سراسری شعر دوبیتی و رباعی رضوی را برگزار خواهد کرد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی برشمرد و افزود: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده‌تر این عرصه معنوی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

مجید فروتن با بیان اینکه فراخوان این جشنواره بهمن ماه امسال منتشر می‌شود بیان کرد: پنجمین دوره جشنواره سراسری دوبیتی و رباعی رضوی همزمان با دهه کرامت، تیرماه ٩٧ در همدان برگزار می شود.

معاون فرهنگی ‌رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تأکید کرد: اطلاع رسانی و فرآیند ثبت نام و ارسال اثر از طریق پرتال portal.shamstoos.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ش

پنجمین جشنواره سراسری دوبیتی و رباعی رضوی در سال ٩٧ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.