سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابه جایی سالانه ۲۰ میلیون تن بار از مبدأ یزد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: سالانه از مبدأ استان یزد بالغ بر ۲۰ میلیون تن بار به شهر‌های مختلف کشور جابه‌جا می‌شود که در این زمینه استان یزد رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محسن صادقیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از جاده‌های استان یزد به عنوان جاده‌های ملی یاد کرد و گفت: یزد هر سال یا مبدأ بخش مهمی از حمل و نقل کالا و مسافر است یا محل عبور بسیاری از وسایل حمل و نقل عمومی است.

وی افزود: سالانه بیش از ۲۰ میلیون تن بار از مبدأ استان یزد به سایر نقاط کشور جابجا می‌شود و استان یزد در این زمینه رتبه هفتم را در کشور به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد تصریح کرد: به‌طور میانگین سالانه ۱.۵ میلیون نفر در جاده‌های استان یزد جابجا می‌شوند و استان یزد در این زمینه نیز از رتبه خوبی برخوردار است.

صادقیان با اشاره به مشکلاتی که در بحث حمل و نقل جاده‌ای وجود دارد خاطر نشان کرد: با این وجود قصد داریم با توسعه و نگهداری راه‌ها، گام‌های مؤثری برای رشد و توسعه استان و کشور در حوزه حمل و نقل عمومی برداریم.

وی همچنین یزد را از استان‌های پیشرو در زمینه استفاده از تجهیزات و سامانه‌های مدرن الکترونیکی در حوزه حمل و نقل دانست و افزود: در تلاشیم با ارتقاء این بخش، شاهد بروز کمترین مشکلات و تخلفات در حوزه حمل و نقل عمومی باشیم.

انتهای پیام/ ا

جابه جایی به‌طور میانگین سالانه ۱.۵ میلیون نفر در جاده‌های استان یزد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.