سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کالاهای اساسی شب عید در حال ذخیره سازی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: ذخیره سازی کالاهای اساسی برای تامین و تنظیم بازار شب عید مردم استان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ منوچهرحبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشست ستاد تنظیم بازار کالا‌های اساسی استان قزوین افزود: گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، برنج، روغن و شکر و همچنین میوه شامل سیب و پرتغال از جمله این کالا‌ها است.

حبیبی در ادامه از ذخیره سازی ۲ هزار و ۷۰۰ تن شکر ، سه هزار تن تخم مرغ ،  ۹۸۰ تن برنج و ۲۰۰ تن روغن و کره در استان خبر داد.

وی اضافه کرد: برای تامین نیاز مردم استان، روزانه ۸۰ تن گوشت مرغ تازه به بازار عرضه می‌شود که این رقم در ایام منتهی به نوروز به ۱۱۰ تن افزایش می‌یابد.

به گفته وی، همچنین برای ذخیره سازی ۵۰۰ تن مرغ منجمد به منظور کنترل قیمت این محصول در استان برنامه ریزی شده است.

حبیبی همچنین در باره میوه مورد نیاز مردم استان برای ایام نوروز ۹۷ گفت: برای ذخیره سازی یک هزار تن پرتغال و ۵۰۰ تن سیب برنامه ریزی و اقدام شده است.

وی گفت: خرید و انبار سیب مورد نیاز مردم استان برای ایام عید به پایان رسیده است و هم اکنون در حال وارد کردن پرتغال و ذخیره سازی این میوه هستیم.

حبیبی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال میزان مصرف اقلام خوراکی بالا رفته است و از سوی دولت تاکید شده که ستاد‌های تنظیم بازار به صورت هفتگی در مراکز استان‌ها تشکیل شود و به رصد بازار و کنترل قیمت‌ها بپردازند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: تدابیری اندیشیده شده است که در ایام منتهی به پایان سال شاهد افزایش بی رویه قیمت‌ها و کمبود محصول در بازار‌های استان نباشیم.

انتهای پیام/

نشست ستاد تنظیم بازار کالا‌های اساسی استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.