سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت نظارت بر ساخت و سازهای شهر یاسوج

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج یکروزه ساخته نشده است و ضعف نظارتی در ساخت و سازها محسوس است و نظارت ویژه را طلب می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   محمد علی علیمردانی پیش از ظهر سه شنبه در شورای فنی استان افزود: یک ساختمان ده طبقه یک چادر نیست که یک ساعته ساخته شود و چه دلیلی دارد که اجرای چنین پروژه هایی مورد نظارت کامل قرار نگیرد.

علیمردانی بر تحقق برنامه های اجرایی در حوزه نظارت و برخورد با تخلفات ساخت و سازها تاکید کرد و ابراز داشت: ما راه حل عملی برای رفع مشکلات می خواهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان از فعالیت در حوزه های مختلف برای تکمیل پل سوم بشار خبر داد و اظهار کرد: با تکمیل فاز اول پروژه، هدفگذاری برای اجرای اتصال پل سوم بشار به مسیر پلیس راه یاسوج به شیراز انجام خواهد شد.

وی افزود: مطالعات اتصال پل سوم به پلیس راه یاسوج به شیراز در دست اقدام است.

علیمردانی گفت: در پروژه راهسازی در یکی از محورهای استان، معارضاتی وجود دارد که تامین اعتبار برای پرداخت هزینه زمین های منطقه هدف و رفع معارض ضروری است.

علیمردانی با اشاره به اجرای قطعه سوم جاده یاسوج به شیراز ابراز داشت: اقدامات لازم در این راستا و تعیین تکلیف پیمانکار انجام خواهد شد.

 انتهای پیام/غ

ضعف نظارتی در ساخت و ساز ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.