سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید فیلم های کوتاه ترکی 'سارا' و 'سورا' در آذربایجان غربی

رئیس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی از تولیدفیلم های کوتاه ترکی 'سارا' و 'سورا' در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ رئیس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی گفت: فیلم های کوتاه 'سارا' و 'سورا' به کارگردانی 'وحید معصومی سرای' طی سال جاری در انجمن این استان تولید شده است.

احسان مهدیان افزود: ١٢ فیلم کوتاه در ٩ ماهه سال جاری در این استان تولید شده که از این تعداد ٦ فیلم به زبان ترکی، سه فیلم به زبان فارسی، ٢ فیلم به زبان کردی و یک فیلم نیز بدون دیالوگ است.

وی اضافه کرد: فیلم های کوتاه 'سارا' و 'سورا' جزو این ١٢ فیلم تولید شده طی سال جاری است.

کارگردان 'سارا' و 'سورا' بیان کرد: فیلم کوتاه مستند 'سارا' درباره زندگی یک پیرزن ٨٦ ساله بی کس و بدون حمایت است که با کمک عوامل سازنده این مستند با طی مراحل اداری به سرای سالمندان تحویل داده می شود.

وحید معصومی افزود: وحید معصومی سرای، سامان قنبر زاده و محمد دهقانی تصویربردارن و پویا شکیبی تدوین این اثر را برعهده داشته اند.

وی بیان کرد: فیلم کوتاه داستانی 'سورا' نیز به نوعی نشات گرفته از فیلم قبلی ام'سارا' است؛ 'سورا' یک دختر ناشنوایی است که به پسری دل می بندد و غافل از اینکه سورا عاشق دیگری دارد.

معصومی اضافه کرد: ازدواج جوانان در فضایی متفاوت و با بیان مسائل 'مالی' و 'اعتماد' با نگاه توصیفی در این اثر نشان داده می شود.

وی ادامه داد: پیش تولید این فیلم کوتاه سه ماه و فیلمبرداری آن ٦ روز به طول کشیده است.

معصومی گفت: هادی افتخارزاده، متیرا آهور، سنا پورسعیدی، پویا شکیبی، وحید رضوی، صدیقه مقدم و مبینا علیزاده در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/ح

تولید 12 فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی

برچسب ها: تولید فیلم ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.