سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمیع واریزی کمک ‌معیشت مددجویان در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت : از دی‌ ماه امسال کمک معیشت و یارانه های عمومی خانوارهای مددجویان کمیته امداد به صورت متمرکز در یک حساب پرداخت می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد استان خراسان شمالی با بیان این که از ابتدای دی‌ماه امسال مبالغ واریزی کمک‌ معیشت و یارانه مددجویان به ‌صورت متمرکز در یک حساب پرداخت می‌شود ، گفت : این اقدام به استناد بند ۳-۷ سیاست‌های احسان و حمایت از نیازمندان برای حفظ شان و کرامت مددجویان و صیانت از خانوارهای تحت حمایت طراحی شد.

وی افزود : این اقدام با هماهنگی سازمان هدفمندی یارانه‌ها صورت گرفته است و در این مرحله یارانه‌های نقدی برای آن دسته از سرپرستان خانوار واریز می‌شود که در سیستم هدفمندی یارانه‌ها به‌عنوان سرپرست خانوار قید شده باشد.

اهرابی با اشاره به اینکه یارانه‌های نقدی هر خانوار مددجو به مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر نفر به‌حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود ، اظهار کرد : علاوه براین برای هر خانوار یک نفرهِ ۱۴۸ هزار تومان، دو نفرِه ۲۴۹ هزار تومان ، سه نفرِه ۳۲۴ هزار تومان، چهار نفرهِ ۴۱۹ هزار تومان و پنج نفرِ و بیشتر   ۴۶۵ هزار تومان کمک‌ معیشت به‌ حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود .

گفتنی است : هم‌اکنون ۳۰ هزار خانوار با جمعیت ۵۴ هزار نفر از کمیته امداد خراسان شمالی، ماهیانه یک میلیارد و ۷۶۱ میلیون تومان کمک‌معیشت دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/آ

پرداخت ماهیانه کمک معیشت به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.