سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اردکان

 کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان اردکان راه اندازی شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هادی مقیمی فرماندار اردکان گفت : کانون محلی برای برنامه ریزی و ساماندهی امور بازنشستگان می باشد و تشکل ها می توانند به خوبی برنامه ریزی برای گروه های هدف خود داشته باشند.

 مقیمی افزود : بر اساس سوء مدیریت گذشته در تأمین اجتماعی بخش زیادی از سرمایه های این سازمان از دست رفته است و با توجه به مشکلات اقتصادی دولت امیدواریم با درایت و تدبیر این مسایل برطرف شود.

وی با بیان اینکه بازنشستگان شریفترین اقشار جامعه هستندگفت: بازنشستگان زیرا سرمایه عمر خود را برای تولید و رونق اقتصاد کشور گذاشته اند ولی با توجه به مشکلات ساختاری کشور دغدغه های آنها تمام شدنی نیست.

مقیمی اظهارادامه داد : هدف کانون شناسایی مشکلات ، ظرفیت ها و توانمندی های بازنشستگان می باشد.

رئیس کانون بازنشستگان استان یزد گفت : توجه به بازنشستگان از سوی مسئولان یک وظیفه به شمار می رود و نباید منتی برای این قشر باشد.

ابوالقاسم میر حسینی افزود : اردکان کانون بازنشستگان نداشته اما با پیگیری های متعدد این کانون راه اندازی شد.

وی اظهار داشت : وظیفه کانون رسیدگی به امور رفاهی ، معیشتی ودرمانی بازنشستگان اردکان است .

وی تصریح کرد: خدمات این کانون شامل پرداخت وام دو میلیونی به سی نفر از مستمری بگیران ، برگزاری طرح کرامت رضوی و اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس به صورت رایگان وبا هزینه سازمان تامین اجتماعی و رسیدگی به امور درمانی که بزرگترین مشکل امروز بازنشستگان استان یزد است، می باشد.

میر حسینی بیان داشت : شهرستان اردکان دارای 3هزار 398 بازنشسته است که تا به امروز 457 عضو کانون شده اند و 346 نفر بیمه تکمیلی شده اند و 24 نفر از بازنشستگان اردکانی به طرح کرامت رضوی اعزام شده اند .

کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان اردکان ،در تاریخ 11/6/1396 در محل اداره تامین اجتماعی اردکان شروع به کار کرده و هم اکنون در کنار بلوار شهید بهشتی این شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام/ی

راه اندازی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.