سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در مرز‌های آذربایجان غربی/دستگیری ۱۵ قاچاقچی

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در مدت یک هفته گذشته در مرز‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار رشيديان فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی  گفت : مرزبانان ما طی هفته گذشته با انجام 65 فقره عمليات مختلف مرزی توانستند یک ميليون و 156 هزار نخ انواع سيگار ، 336 قلم انواع لوازم آرايشی و بهداشتی ، 3 هزار و 800 ليتر انواع سوخت ، 15 بسته بذر چغندر قند ، 30 جفت انواع کفش  ، 9 هزار و  580 قلم انواع دارو و 92 متر پارچه قاچاق را کشف و ضبط کنند .

وی با بیان اینکه در این رابطه  15 نفر قاچاقچی و متهم دستگير و با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضایی شد ، افزود :در این عملیات ها  41 راس دواب مهار و  9 دستگاه خودرو نیز توقیف شد .

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 14 میلیارد ریال عنوان کرد .

سردار رشیدیان اظهار کرد : نظارت و کنترل مداوم مرزبانان بر نوار مرزی و حضور دائمی آنها در حراست از کيان کشور از مهمترين عوامل موفقيت مرزبانان استان بوده چرا که با برطرف کردن موانع ضمن فراهم کردن زمينه ايجاد و دست يابی به امنيت پايدار ، دست قاچاقچيان و اخلالگران را از دخالت در امنيت مرزهای استان کوتاه کرديم .

وی استفاده از تجهيزات مناسب مرزی با بهره گيری از توان رزمی عملياتی بالا را اصول اجرای عمليات های مرزی در مرزبانی استان خواند و بيان کرد : دستگيری 28 نفر اتباع بيگانه ، 78 نفر عابر غير مجاز از ديگر اقدامات انجام يافته مرزبانان آذربايجان غربی طی هفته گذشته می باشد .

انتهای پیام/ح

دستگیری 15 قاچاقچی در مرزهای آذربایجان غربی

 

برچسب ها: قاچاق ، مرزبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.