سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسجدجامعی‌ مطرح کرد؛

وزیر کشور از عملکرد دستگاه‌های مرتبط‌ با حادثه  پلاسکو گزارش دهد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به گزارش منتشر شده در خصوص پلاسکو گفت: از وزیر کشور می‌خواهم گزارشی از عملکرد دستگاه‌هایی که نام آن‌ها ذکر شده ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجدجامعی‌ عضو شورای شهر تهران در سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور‌ خود با اشاره به گذشت‌ یک سال از وقوع حادثه پلاسکو اظهار کرد: در این مدت بخشنامه و دستورالعمل‌های زیادی از سوی نهادهای مختلف تصویب و ابلاغ‌ شده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به شعار کمیته ملی پلاسکو مبنی بر اینکه پلاسکو را فراموش نکنیم‌، افزود: در این گزارش‌ وظایف‌ متعددی‌ برای دستگاه‌های مختلف در نظر گرفته شده بود و حال سئوال این است که نتیجه این دستورالعمل‌ها چه شد؟

وی با بیان اینکه از هیأت‌ رئیسه‌ می‌خواهیم تا گزارشی از دستگاه‌های مختلف درخواست کند، تصریح کرد: همچنین می‌توان از مسئولان وزارت کشور هم درخواست گزارش کرد تا در صحن علنی گزارش خود را ارائه دهند. 

مسجدجامعی‌ در پایان اظهار کرد: از وزیر کشور می‌خواهم از دستگاه‌هایی که نامشان‌ در گزارش آمده گزارش عملکرد ارائه دهد.

گفتنی است، در ادامه محسن هاشمی اظهار کرد: جلسه امروز هیأت رئیسه‌ به موضوع پلاسکو اختصاص داشت و جا دارد از سازمان‌هایی که در این یک سال اقدامات مفیدی انجام دادند تقدیر و تشکر شود و سازمان‌هایی هم که توجه نکردند توبیخ‌ شوند.

انتهای پیام/

لزوم ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های مختلف درباره ساختمان پلاسکو از سوی وزیر کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.