وی افزود: موارد مختلفی در هماهنگی هر چه بیشتر سپاد با شهرداری مورد نقد و بررسی قرار گرفت که نشان از توجه شهرداری به بخش خصوصی و سایر سرمایه گذاران این بخش دارد و این رویکرد تازه شهرداری ستودنی است.
مدیرعامل سپاد با اعلام اینکه رویکرد سپاد از ابتدا با شهرداری مشهد رویکردی مشارکتی بوده است گفت : احداث تقاطع غیر هم سطح خیام و هفت کیلومتر از کمربندی شهر نمونهای از این مشارکت است که میتواند در موضوعات مختلف ادامه یابد.
حصاری نژاد در این جلسه به گسترش حمل و نقل عمومی و ظرفیت بالای پارکینگهای سپاد اشاره کرد و گفت : توجه ویژه به گسترش حمل و نقل عمومی با دارا بودن پایانه اتوبوسرانی گردشگری که توسط این شرکت احداث شده و همچنین با فراهم آوردن گنجایش بیش از ۴۵۰۰ خودرو در پارکینگهای طبقاتی و مسطحاتی سپاد نشان از ظرفیت بالای منطقه در برگزاری رویدادهای مناسب شهری و فرهنگی دارد.
وی همچنین بر تدبیر و توسعه زیرساختهای دیگر حمل و نقل عمومی نظیر مترو تاکید کرد و افزود : بررسی و اظهار نظرهای مختلفی در خصوص اتصال منطقه سپاد به متروی مشهد مطرح شد که مطالعات دقیقتر و جامعتر آن در دست بررسی است.
مدیرعامل سپاد در بخش دیگری از سخنان خود بر بازنگری مناطق و حوزههای درآمدی تعیین شده در مشهد تاکید کرد و افزود: حوزههای درآمدی تعیین شده مشهد در بیشتر اوقات سبب سلب سرمایه گذاری بیشتر و توسعه آن شده است که اثرات آن در دراز مدت میتواند مخرب و فرار سرمایه گذار را به همراه داشته باشد.
حصاری نژاد بر اهتمام بیشتر شهرداری در زیباسازی منطقه برای ایام عید و مناسبتهای مذهبی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: شرکت سپاد در انجام اقدامات فرهنگی و مناسبتی سرآمد است و شهرداری با توجه به حضور شهروندان و گردشگران در این منطقه میتواند فعالیتهای فرهنگی مناسبی در جهت زیباسازی آن انجام دهد.
وی افزود: هر ساله استقبال از بهار با حضور گسترده مردم و زائران در منطقه سپاد صورت میپذیرد که با مشارکت شهرداری استقبال از بهار ۹۷ را میتوان به شکل ویژه مدیریت و اجرا نمود.
انتهای پیام // ف. ح.